Bästa nätdejtingen om man är över 45?
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    Bästa nätdejtingen om man är över 45?

    Hej!
    Känner viss lust att ge mig ut igen och dejta, men det är 9 år sen sist (om man inte räknar med en liten tur ut på Happy Pancake, som inte var "min stil" alls, i januari - april, alldeles för tidigt efter skilsmässan och, insåg jag, bara för att få lite bekräftelse...) Nu däremot tror jag att jag är redo och jag vill ha tips på BRA ställen, med många seriösa singlar ÖVER 45 år... Bor i Stockholm... Någon som vet? Vore jättesnällt i så fall!
    Hälsningar
    Marika
  2. 1
    Bästa nätdejtingen om man är över 45? Hej!
    Känner viss lust att ge mig ut igen och dejta, men det är 9 år sen sist (om man inte räknar med en liten tur ut på Happy Pancake, som inte var "min stil" alls, i januari - april, alldeles för tidigt efter skilsmässan och, insåg jag, bara för att få lite bekräftelse...) Nu däremot tror jag att jag är redo och jag vill ha tips på BRA ställen, med många seriösa singlar ÖVER 45 år... Bor i Stockholm... Någon som vet? Vore jättesnällt i så fall!
    Hälsningar
    Marika
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Hej hoppas du mår bra
    Själv har jag börjat nätdejta och träffar en IRL från MP men...vänner..(?)
    HP är ok men j tror inte nån är riktigt seriös där.. samtidigt är väl ingen säker på den andre i början. De flesta på dessa sidor tror jag vill ha ett förhållande som håller.
    Har hört av erfarna vänner inom nätdejting att man ska träffas snabbt och inte skriva massa före.
    Svårt! Om man har barn och är skild, separerad finns Nextlove.

    Hörde talas om Citypoolarna.. kanske något..?
    Lycka till!
  4. 2
    Hej hoppas du mår bra
    Själv har jag börjat nätdejta och träffar en IRL från MP men...vänner..(?)
    HP är ok men j tror inte nån är riktigt seriös där.. samtidigt är väl ingen säker på den andre i början. De flesta på dessa sidor tror jag vill ha ett förhållande som håller.
    Har hört av erfarna vänner inom nätdejting att man ska träffas snabbt och inte skriva massa före.
    Svårt! Om man har barn och är skild, separerad finns Nextlove.

    Hörde talas om Citypoolarna.. kanske något..?
    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar