Grupp på facebook?
Majbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Nov 2010
    #1

    Grupp på facebook?

    Är nån intresserad av en hemlig facebook grupp för vår ankomstgrupp? Jag behöver ha nån att bjuda in innan jag kan skapa gruppen. Har ingen koll på forumet från telefonen känner jag...
  2. 1
    Grupp på facebook? Är nån intresserad av en hemlig facebook grupp för vår ankomstgrupp? Jag behöver ha nån att bjuda in innan jag kan skapa gruppen. Har ingen koll på forumet från telefonen känner jag...
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2

    Grupp på facebook?

    Ja gärna! Sitter också mest med telefonen och där fungerar ju inte appen
  4. 2
    Grupp på facebook? Ja gärna! Sitter också mest med telefonen och där fungerar ju inte appen
  5. Medlem sedan
    Nov 2010
    #3
    Nu finns en grupp på facebook som heter "Ankomstgrupp BF Maj 2015". Gå gärna med allihopa!!
  6. 3
    Nu finns en grupp på facebook som heter "Ankomstgrupp BF Maj 2015". Gå gärna med allihopa!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    Än så länge är gruppen hemlig då inte alla är officiella än. För att vara med skicka en vänförfrågan till mig så lägger jag in dig i gruppen. Den kommer senare att bli "sluten". Då behövs inga vänförfrågningar.
  8. 4
    Än så länge är gruppen hemlig då inte alla är officiella än. För att vara med skicka en vänförfrågan till mig så lägger jag in dig i gruppen. Den kommer senare att bli "sluten". Då behövs inga vänförfrågningar.
  9. Medlem sedan
    May 2011
    #5
    Är det du som är madeleine köhler fd forsberg?
  10. 5
    Är det du som är madeleine köhler fd forsberg?
  11. Medlem sedan
    Nov 2010
    #6
    Nej, heter bara madeleine köhler. Vad söker man annars på? Epost? Ska jag försöka hitta dig?
  12. 6
    Nej, heter bara madeleine köhler. Vad söker man annars på? Epost? Ska jag försöka hitta dig?
  13. Medlem sedan
    Nov 2010
    #7
    Ändrade så min profilbild stämmer överens med min bild på fejjan. Den blev dock liggande här. Vet inte varför. :-)
  14. 7
    Ändrade så min profilbild stämmer överens med min bild på fejjan. Den blev dock liggande här. Vet inte varför. :-)
  15. Medlem sedan
    May 2011
    #8
    Nu har jag skickat. Frida Kånäs heter jag
  16. 8
    Nu har jag skickat. Frida Kånäs heter jag
  17. Medlem sedan
    Dec 2009
    #9
    Jag vet inte riktigt hur det funkar med grupperna och vad folk ser att man är medlem i, men jag avvaktar med att gå med tills jag gått ut med graviditeten till alla facebook-vänner vilket blir någon gång före jul efter RUL.
  18. 9
    Jag vet inte riktigt hur det funkar med grupperna och vad folk ser att man är medlem i, men jag avvaktar med att gå med tills jag gått ut med graviditeten till alla facebook-vänner vilket blir någon gång före jul efter RUL.
  19. Medlem sedan
    Oct 2014
    #10
    Vad jag förstod fridilina så är gruppen hemlig. Ingen risk att någon ser att du är medlem
  20. 10
    Vad jag förstod fridilina så är gruppen hemlig. Ingen risk att någon ser att du är medlem
  21. Medlem sedan
    Nov 2010
    #11
    Det stämmer. Den är helt hemlig just nu. Den görs inte offentlig förrän alla är offentliga. Nån skickade en vänförfrågan till mig. Är det nån av er?
  22. 11
    Det stämmer. Den är helt hemlig just nu. Den görs inte offentlig förrän alla är offentliga. Nån skickade en vänförfrågan till mig. Är det nån av er?
  23. Medlem sedan
    Oct 2014
    #12
    Ja Madeleine, det var jag som skickade dej förfrågan 😉
  24. 12
    Ja Madeleine, det var jag som skickade dej förfrågan 😉
  25. Medlem sedan
    Sep 2012
    #13
    Vill gärna vara med i gruppen men hur hittar jag den?
  26. 13
    Vill gärna vara med i gruppen men hur hittar jag den?
  27. Medlem sedan
    Nov 2010
    #14
    Man måste bli inbjuden av en vän. Så sök efter mig på fejjan! Sen när gruppen är offentlig så kam man "ta bort" vänskapen.
  28. 14
    Man måste bli inbjuden av en vän. Så sök efter mig på fejjan! Sen när gruppen är offentlig så kam man "ta bort" vänskapen.
  29. Medlem sedan
    Sep 2012
    #15

    Grupp på facebook?

    Sökte men det fanns ett par Madeleine Köhler, jag heter Camila Sharro kanske lättare att hitta mig?
  30. 15
    Grupp på facebook? Sökte men det fanns ett par Madeleine Köhler, jag heter Camila Sharro kanske lättare att hitta mig?
  31. Medlem sedan
    Nov 2010
    #16
    Du är hittad Camila!
  32. 16
    Du är hittad Camila!
  33. Medlem sedan
    Nov 2010
    #17
    La en vänförfrågan till dig på fb. Jag heter Cicci Häger på fb. Har inte uppdaterat med hela mitt namn.
  34. 17
    La en vänförfrågan till dig på fb. Jag heter Cicci Häger på fb. Har inte uppdaterat med hela mitt namn.
  35. Medlem sedan
    Nov 2010
    #18
    Du är tillagd Cicci!
  36. 18
    Du är tillagd Cicci!
  37. Medlem sedan
    Jul 2011
    #19
    Jag går gärna med
  38. 19
    Jag går gärna med
  39. Medlem sedan
    Nov 2014
    #20
    Hej, har precis skickat en vänförfrågan till dig, vill gärna vara med i gruppen. Amanda Johansson heter jag.
  40. 20
    Hej, har precis skickat en vänförfrågan till dig, vill gärna vara med i gruppen. Amanda Johansson heter jag.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar