Lämnar er
Majbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Apr 2010
    #1

    Lämnar er

    för min inneboende tänker tydligen komma i April. Eftersom vi får planerat snitt så lär vi inte vänta och se om de har fel. Lycka till med magarna allihop =)
  2. 1
    Lämnar er för min inneboende tänker tydligen komma i April. Eftersom vi får planerat snitt så lär vi inte vänta och se om de har fel. Lycka till med magarna allihop =)
  3. Medlem sedan
    Dec 2009
    #2
    Höll andan när jag öppnade ditt meddelande. Var rädd att din inneboende kommit ut alldeles för tidigt. Skönt att det inte var så. Andas ut...

    Lycka till med aprilbebisen!
  4. 2
    Höll andan när jag öppnade ditt meddelande. Var rädd att din inneboende kommit ut alldeles för tidigt. Skönt att det inte var så. Andas ut...

    Lycka till med aprilbebisen!
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    oh förlåt :O var inte meningen att vara dramatisk.. borde tänkt mig för. nä den lille inneboende såg ut att hålla samma tempo som sin storebror. vi lär inte få det lugnare efter april är jag rädd =)
  6. 3
    oh förlåt :O var inte meningen att vara dramatisk.. borde tänkt mig för. nä den lille inneboende såg ut att hålla samma tempo som sin storebror. vi lär inte få det lugnare efter april är jag rädd =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar