Hur mår ni?
Decemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    Hur mår ni?

    Hej! Det var då inte mycket aktivitet i decembergruppen trots att det närmar sig! Hur mår ni och vad har ni för tankar? Vi har bf 15 dec och jag är sjukskriven 50 % pga kraftig ryggvärk, annars mår jag hur bra som helst men tyngden börjat såklart göra sig kännbar. Vi har just avslutat föräldrautbildningen och jag har blivit lite manisk på att rensa och få ordning överallt Tvättar tom. gardiner och det hör inte precis till vanligheterna, haha. Har börjat tänka lite smått på förlossningen men behöver tänka mer på den. Hur är det för er?
  2. 1
    Hur mår ni? Hej! Det var då inte mycket aktivitet i decembergruppen trots att det närmar sig! Hur mår ni och vad har ni för tankar? Vi har bf 15 dec och jag är sjukskriven 50 % pga kraftig ryggvärk, annars mår jag hur bra som helst men tyngden börjat såklart göra sig kännbar. Vi har just avslutat föräldrautbildningen och jag har blivit lite manisk på att rensa och få ordning överallt Tvättar tom. gardiner och det hör inte precis till vanligheterna, haha. Har börjat tänka lite smått på förlossningen men behöver tänka mer på den. Hur är det för er?
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    Hej!
    Jag har varit dålig för huvudtaget på att se mig om på nätet och delta i ankomstgrupper.

    Jag mår toppen, tung men vid god hälsa. Arbetar 100 % och har nog haft en löjligt enkel graviditet emot många har jag förstått. BF är 18 december och det går segt nu det sista. Men det är nog för att allt annat i mitt liv är så förbaskat rörigt. Så skönt att något flyter på

    Förlossningen har jag undvikit så mycket som möjligt. Bara deltagit i Föräldrarutbildning och ikväll ska jag och fadern till barnet gå på en föreläsning på BB. Inspirationsföreläsning.... Uppskattar verkligen deras val av ord för föreläsningen

    Ditt första barn?!
  4. 2
    Hej!
    Jag har varit dålig för huvudtaget på att se mig om på nätet och delta i ankomstgrupper.

    Jag mår toppen, tung men vid god hälsa. Arbetar 100 % och har nog haft en löjligt enkel graviditet emot många har jag förstått. BF är 18 december och det går segt nu det sista. Men det är nog för att allt annat i mitt liv är så förbaskat rörigt. Så skönt att något flyter på

    Förlossningen har jag undvikit så mycket som möjligt. Bara deltagit i Föräldrarutbildning och ikväll ska jag och fadern till barnet gå på en föreläsning på BB. Inspirationsföreläsning.... Uppskattar verkligen deras val av ord för föreläsningen

    Ditt första barn?!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar