Ultraljud igår!
Majbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Dec 2009
    #1

    Ultraljud igår!

    Åh, vilken lättnad att se att det faktiskt fanns en liten boxande minibebis därinne!
    Var igår på Ultraljud och bestämde mig i sista stund för att göra KUB-testet, fick en låg sannolikhet på 1 på 16553 för kromosomavvikelser. Men direkt jag såg den lilla filuren därinne och att hjärtat slog så spelade ingenting annat någon roll längre.

    Åhh, vad jag längtar tills jag ser hen nästa gång strax före jul vid RUL.

    Filuren var lite äldre än jag hade beräknat, så är redan i vecka 14 (13+5), 7 maj BF. Passade på att lägga upp en BF-lista som ni gärna får fylla i.

    Kram till alla blivande mammor därute!
  2. 1
    Ultraljud igår! Åh, vilken lättnad att se att det faktiskt fanns en liten boxande minibebis därinne!
    Var igår på Ultraljud och bestämde mig i sista stund för att göra KUB-testet, fick en låg sannolikhet på 1 på 16553 för kromosomavvikelser. Men direkt jag såg den lilla filuren därinne och att hjärtat slog så spelade ingenting annat någon roll längre.

    Åhh, vad jag längtar tills jag ser hen nästa gång strax före jul vid RUL.

    Filuren var lite äldre än jag hade beräknat, så är redan i vecka 14 (13+5), 7 maj BF. Passade på att lägga upp en BF-lista som ni gärna får fylla i.

    Kram till alla blivande mammor därute!
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Åh vad skönt att allt så fint ut!
    Längtar till jag själv ska göra kub
  4. 2
    Åh vad skönt att allt så fint ut!
    Längtar till jag själv ska göra kub
  5. Medlem sedan
    Nov 2010
    #3
    Skönt att allt såg bra ut, det är så fantastiskt att se att de är så fint utvecklade och framför allt att hjärtat slår.

    Jag gjorde kub i torsdags. En 5 cm stor bebis från hjässa till ända. Det är helt otroligt att se det lilla livfulla knytet röra sig och sprattla. Vi upplevde att hon/han var livligare än vad de andra barnen har varit... ska bli så spännande att träffa knytet i maj 😊. Min risk för åldern är 1 på 75 men med alla uppgifter samman räknade var risken 1 på 15895
  6. 3
    Skönt att allt såg bra ut, det är så fantastiskt att se att de är så fint utvecklade och framför allt att hjärtat slår.

    Jag gjorde kub i torsdags. En 5 cm stor bebis från hjässa till ända. Det är helt otroligt att se det lilla livfulla knytet röra sig och sprattla. Vi upplevde att hon/han var livligare än vad de andra barnen har varit... ska bli så spännande att träffa knytet i maj 😊. Min risk för åldern är 1 på 75 men med alla uppgifter samman räknade var risken 1 på 15895
  7. Medlem sedan
    Dec 2009
    #4
    Vad roligt! Ja det är underbart. Längtar till nästa ultraljud och man får se lilla filuren igen!
  8. 4
    Vad roligt! Ja det är underbart. Längtar till nästa ultraljud och man får se lilla filuren igen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar