Hallonbladste bortskänkes
Januaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Hallonbladste bortskänkes

    Hej,
    Jag tittar in från september-gruppen. Fick min lilla guldklimp den 5/9.

    Jag har en nästan full förpackning hallonbladste som jag tycker det är synd att slänga. Är det någon/några här inne som är intresserade, så kan jag skicka den? Det är så mycket så jag kan nog dela den på två, men jag kommer att ta ur det ur förpackningen för att slippa skrymmande-avgiften.

    Är du intresserad så skriv här och skicka ett meddelande till mig. De första två som skriver sin adress i meddelande skickar jag till.

    Märket är Sonnentor, och det innehåller bara ekologiska hallonblad.
    Det ska dock inte drickas före v 35.

    Lycka till!
    Hälsningar Jenny
    Gnoti seavton
  2. 1
    Hallonbladste bortskänkes Hej,
    Jag tittar in från september-gruppen. Fick min lilla guldklimp den 5/9.

    Jag har en nästan full förpackning hallonbladste som jag tycker det är synd att slänga. Är det någon/några här inne som är intresserade, så kan jag skicka den? Det är så mycket så jag kan nog dela den på två, men jag kommer att ta ur det ur förpackningen för att slippa skrymmande-avgiften.

    Är du intresserad så skriv här och skicka ett meddelande till mig. De första två som skriver sin adress i meddelande skickar jag till.

    Märket är Sonnentor, och det innehåller bara ekologiska hallonblad.
    Det ska dock inte drickas före v 35.

    Lycka till!
    Hälsningar Jenny
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Hej Jenny!
    Vad trevligt av dig! Jag tar mer än gärna emot ett paket te, jag var redan på några butiken men lyckades inye få tag på det.. har du det kvar?

    Mvh H-M
  4. 2
    Hej Jenny!
    Vad trevligt av dig! Jag tar mer än gärna emot ett paket te, jag var redan på några butiken men lyckades inye få tag på det.. har du det kvar?

    Mvh H-M
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Nu blir jag nyfiken, för jag gillar te, vad är detta för "specialte"?
    På "besök" från Ankomst2015/02.
  6. 3
    Nu blir jag nyfiken, för jag gillar te, vad är detta för "specialte"?
    På "besök" från Ankomst2015/02.
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Det finns kvar! Jag skickar gärna. Skicka ett privat meddelande till mig med din adress!
    Gnoti seavton
  8. 4
    Det finns kvar! Jag skickar gärna. Skicka ett privat meddelande till mig med din adress!
  9. Medlem sedan
    Sep 2008
    #5
    Hm. Det är inte gott direkt. Googla, det har en bra effekt för att hjälpa livmodern före och efter förlossning.
    Gnoti seavton
  10. 5
    Hm. Det är inte gott direkt. Googla, det har en bra effekt för att hjälpa livmodern före och efter förlossning.
  11. Medlem sedan
    Jul 2009
    #6
    Gogglade & blev nyfiken! 😉
    Skickat meddelande till dig!
  12. 6
    Gogglade & blev nyfiken! 😉
    Skickat meddelande till dig!
  13. Medlem sedan
    Sep 2008
    #7
    Hej igen,

    Vill du ha te så är det bara att du skickar ett meddelande till mig med din adress.
  14. 7
    Hej igen,

    Vill du ha te så är det bara att du skickar ett meddelande till mig med din adress.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar