Sex med andra
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    Sex med andra

    Jag trodde jag hörde fel när min sambo säger att han gärna vill ha med en annan tjej i sängen..
    jag frågade om jag då ska bjuda in ett par (jag kommer aldrig göra det men spelade med). Men det ville han inte, han ville inte ha en till kille med som sätter på mig, men gärna en till tjej.

    Vi vi har varit ett par i 2 år, han gillar stora bröst och mina är typ bara små B kupor. Han har aldrig sagt att han gillar mina bröst. Han skulle inte ha något emot om jag lade in silikon.
    Han säger ofta att han attraheras av självständiga, självsäkra tjejer och så fort jag vill diskutera något som jag känner mig osäker i, så får jag till svar "du är så osäker. Det är så oattraherande med sådant"
    Så nu mer bollar jag inga tankar med honom längre.
    Jag vet inte om han bara vill få bort mig och då ta in en annan tjej så att jag lämnar relationen. Efter att han talade om detta så litar jag inte längre på honom. Jag vågar inte längre tro på oss. Skulle boka en resa för oss med avresa om 3 månader, men jag vågar inte. Kanske är det slut imorgon, nästa vecka eller om två månader.

    Jag mår inte alls bra i detta sedan han tog upp det, så jag vet ärligt talat inte om jag ska lämna honom.
  2. 1
    Sex med andra Jag trodde jag hörde fel när min sambo säger att han gärna vill ha med en annan tjej i sängen..
    jag frågade om jag då ska bjuda in ett par (jag kommer aldrig göra det men spelade med). Men det ville han inte, han ville inte ha en till kille med som sätter på mig, men gärna en till tjej.

    Vi vi har varit ett par i 2 år, han gillar stora bröst och mina är typ bara små B kupor. Han har aldrig sagt att han gillar mina bröst. Han skulle inte ha något emot om jag lade in silikon.
    Han säger ofta att han attraheras av självständiga, självsäkra tjejer och så fort jag vill diskutera något som jag känner mig osäker i, så får jag till svar "du är så osäker. Det är så oattraherande med sådant"
    Så nu mer bollar jag inga tankar med honom längre.
    Jag vet inte om han bara vill få bort mig och då ta in en annan tjej så att jag lämnar relationen. Efter att han talade om detta så litar jag inte längre på honom. Jag vågar inte längre tro på oss. Skulle boka en resa för oss med avresa om 3 månader, men jag vågar inte. Kanske är det slut imorgon, nästa vecka eller om två månader.

    Jag mår inte alls bra i detta sedan han tog upp det, så jag vet ärligt talat inte om jag ska lämna honom.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Beklagar din situation

    Det låter över huvud taget inte som något friskt förhållande just nu. Men se till att prata ut ordentligt med honom om det här innan du lämnar honom, så att det inte är så att du har missuppfattat något.

    Trekant kanske låter spännande i fantasin, men jag tror att det bara skapar problem i verkligheten.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Beklagar din situation Det låter över huvud taget inte som något friskt förhållande just nu. Men se till att prata ut ordentligt med honom om det här innan du lämnar honom, så att det inte är så att du har missuppfattat något.

    Trekant kanske låter spännande i fantasin, men jag tror att det bara skapar problem i verkligheten.
  5. Anonym
    #3
    Nej efter denna diskussion om att ha med en till tjej så föll min tillit. Jag litar inte längre på honom och tror tyvärr att han kanske rentav letar någon tillfällig och kanske är med henne utan att jag vet om det.
    Sådana tanksr har börjat komma mer och mer och jag orkar inte nog inte längre ha det så. Utan låter honom finna det han söker istället, för jag är nog inte den rätta, då letar man inte en till partner eller ens vill ha med någon till. Inte i min värld och hur man beter sig i ett parförhållanden. :-(
  6. 3
    Nej efter denna diskussion om att ha med en till tjej så föll min tillit. Jag litar inte längre på honom och tror tyvärr att han kanske rentav letar någon tillfällig och kanske är med henne utan att jag vet om det.
    Sådana tanksr har börjat komma mer och mer och jag orkar inte nog inte längre ha det så. Utan låter honom finna det han söker istället, för jag är nog inte den rätta, då letar man inte en till partner eller ens vill ha med någon till. Inte i min värld och hur man beter sig i ett parförhållanden. :-(
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Förmodligen har du helt rätt

    Jag har blivit hånad här på Aff för att jag betraktar trekant som en form av otrohet men det går nog inte att komma ifrån att det väcker en massa känslor. Just nu verkar ditt förtroende för din kille vara på botten och det ger ingen god prognos för ert förhållande, det låter tämligen dött redan.

    Det jag menade vara bara att du bör se till att vara säker på att det verkligen ör så innan du gör slag i saken, så att du inte har fått för dig en massa som inte stämmer. Det är lätt hänt att man fastnar i en negativ spiral av tankar och målar upp det ena värre än det andra. Men OM det nu inte skulle stämma så vore det inte så lyckat...

    Nör du väl ÄR säker på att förhållandet inte fungerar, jag då är det förstås bara en sak att göra: Gå din egen väg. Det är jobbigt, jag vet.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Förmodligen har du helt rätt Jag har blivit hånad här på Aff för att jag betraktar trekant som en form av otrohet men det går nog inte att komma ifrån att det väcker en massa känslor. Just nu verkar ditt förtroende för din kille vara på botten och det ger ingen god prognos för ert förhållande, det låter tämligen dött redan.

    Det jag menade vara bara att du bör se till att vara säker på att det verkligen ör så innan du gör slag i saken, så att du inte har fått för dig en massa som inte stämmer. Det är lätt hänt att man fastnar i en negativ spiral av tankar och målar upp det ena värre än det andra. Men OM det nu inte skulle stämma så vore det inte så lyckat...

    Nör du väl ÄR säker på att förhållandet inte fungerar, jag då är det förstås bara en sak att göra: Gå din egen väg. Det är jobbigt, jag vet.
  9. tror det också
    #5
    Jag har läst ts några gånger och får det intrycket att det är en negativ spiral hon hamnat i. Många fantasier och negativa tolkningar
  10. 5
    Jag har läst ts några gånger och får det intrycket att det är en negativ spiral hon hamnat i. Många fantasier och negativa tolkningar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar