i morgon har jag gått 31+0 fulla veckor
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    i morgon har jag gått 31+0 fulla veckor

    Snart e vi alla i mål, mitt problem eller mina problem är att jag har karpaltunnel syndrom och svullna fötter, ben och händer så jag har skit svårt att sova. Händerna och underarmarna domnar bort och gör ont. plus Graviditets täppa annars e allt underbart, Lill killen rör sig som han ska, toalett besöken ökar ju längre in i graviditeten man kommer.
  2. 1
    i morgon har jag gått 31+0 fulla veckor Snart e vi alla i mål, mitt problem eller mina problem är att jag har karpaltunnel syndrom och svullna fötter, ben och händer så jag har skit svårt att sova. Händerna och underarmarna domnar bort och gör ont. plus Graviditets täppa annars e allt underbart, Lill killen rör sig som han ska, toalett besöken ökar ju längre in i graviditeten man kommer.
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Imorgon är jag 32+0.
    Är enormt trött dygnet runt. Har fått tillbaka illamåendet om ja inte äter. Ömma fötter/ben. Foglossnignen blivit värre. Nästäppa.
    Men lilltjejen busar på där inne & jag längtar SÅ efter henne! 😍
  4. 2
    Imorgon är jag 32+0.
    Är enormt trött dygnet runt. Har fått tillbaka illamåendet om ja inte äter. Ömma fötter/ben. Foglossnignen blivit värre. Nästäppa.
    Men lilltjejen busar på där inne & jag längtar SÅ efter henne! 😍
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar