Tillväxt UL på fre
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Tillväxt UL på fre

    Behövde ja aldrig förra graviditeten..
    Får se vad d säger nu. UL 7-8 blir detta..
  2. 1
    Tillväxt UL på fre Behövde ja aldrig förra graviditeten..
    Får se vad d säger nu. UL 7-8 blir detta..
  3. Medlem sedan
    Jun 2014
    #2
    Jag/ vi ska på vårt 2:a tillväxt UL i morgon måndag.
    Är så trött men kan inte sova.
  4. 2
    Jag/ vi ska på vårt 2:a tillväxt UL i morgon måndag.
    Är så trött men kan inte sova.
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    2:a tillväxt? Jag skulle bara på detta. Lilltjejen växer som hon ska, så behövde inte komma igen.. Håller tummarna att allt går bra idag!!!

    Lider med dig med sömnen! Känner tyvärr igen det där. Sover som en, jag vet inte vad. Kan knappt säga sova. & så vansinnigt trött..
  6. 3
    2:a tillväxt? Jag skulle bara på detta. Lilltjejen växer som hon ska, så behövde inte komma igen.. Håller tummarna att allt går bra idag!!!

    Lider med dig med sömnen! Känner tyvärr igen det där. Sover som en, jag vet inte vad. Kan knappt säga sova. & så vansinnigt trött..
  7. Medlem sedan
    Jan 2015
    #4
    Hej på er! Jag har också varit på 2 tillväxtultraljud men skrevs av igår då hon hade gått från minus 22,2 till minus 16,9. Så det kan ju ändra sig till det bättre.

    Jag fick en sovkudde för gravida från NG Baby som har hjälpt mig, det var så obekvämt och jag hade kuddar överallt innan. Min kompis hade inte haft någon nytta av den så jag fick den men jag tycker den gör det mycket bekvämare.
  8. 4
    Hej på er! Jag har också varit på 2 tillväxtultraljud men skrevs av igår då hon hade gått från minus 22,2 till minus 16,9. Så det kan ju ändra sig till det bättre.

    Jag fick en sovkudde för gravida från NG Baby som har hjälpt mig, det var så obekvämt och jag hade kuddar överallt innan. Min kompis hade inte haft någon nytta av den så jag fick den men jag tycker den gör det mycket bekvämare.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar