Hur skulle du klä dig?
Högtidssnack
  1. Nyårsångest
    #1

    Hur skulle du klä dig?

    Förutsättningar:
    Nyårsfest, klädkod "kom som du vill" ungefär, ganska casual lokal, ca 100 pers. Du känner endast värdinnan, ingen annan.
    Tjej, 40+, ca 5 kg för mycket (kan bli fler efter jul iofs...).

    Vad skulle du ta på dig??

    Känner mig helt lost, har inte varit på nyårsfest på ungefär en evighet, och tar tacksamt emot ALLA tips ni kan erbjuda.

    Tack och Gott Nytt År!
  2. 1
    Hur skulle du klä dig? Förutsättningar:
    Nyårsfest, klädkod "kom som du vill" ungefär, ganska casual lokal, ca 100 pers. Du känner endast värdinnan, ingen annan.
    Tjej, 40+, ca 5 kg för mycket (kan bli fler efter jul iofs...).

    Vad skulle du ta på dig??

    Känner mig helt lost, har inte varit på nyårsfest på ungefär en evighet, och tar tacksamt emot ALLA tips ni kan erbjuda.

    Tack och Gott Nytt År!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Det beror mycket på vad du brukar ha på dig till vardags och till "fest".
    Om du ALLTID bär kjol/klänning eller om du bär joggingbyxor dygnet runt?

    För egen del skulle jag nog ta klänning eller möjligen tights och en snygg tunika.
    Skor med klack och lite mer sminkad än till vardags. En kofta eller kavaj får också följa med så att jag kan variera mig om det är kallt/varmt iokalen.

    Är det middag, buffé, dans eller hur ser kvällen ut?
  4. 2
    Det beror mycket på vad du brukar ha på dig till vardags och till "fest".
    Om du ALLTID bär kjol/klänning eller om du bär joggingbyxor dygnet runt?

    För egen del skulle jag nog ta klänning eller möjligen tights och en snygg tunika.
    Skor med klack och lite mer sminkad än till vardags. En kofta eller kavaj får också följa med så att jag kan variera mig om det är kallt/varmt iokalen.

    Är det middag, buffé, dans eller hur ser kvällen ut?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar