Juldag
Högtidssnack
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Juldag

    I dag är det juldagen hoppas ni haft det bra under julen.
    Igår firade vi julafton hos svärföräldrarna tillsammans med svågern.
    Idag har vi varit hemma och bara tagit det lugnt, det enda vi gjort är att städa kaninburen, satt listor kring en dörr och läst julklappsböcker.

    Ha en bra kväll och en fortsatt bra jul!
  2. 1
    Juldag I dag är det juldagen hoppas ni haft det bra under julen.
    Igår firade vi julafton hos svärföräldrarna tillsammans med svågern.
    Idag har vi varit hemma och bara tagit det lugnt, det enda vi gjort är att städa kaninburen, satt listor kring en dörr och läst julklappsböcker.

    Ha en bra kväll och en fortsatt bra jul!
  3. Nalle Blom
    #2
    Jag hade en lugn och bra jul, trots mycket liv och rörelse. Det bästa var att se att nya systersonen blev glad för det batteridrivna smörgås/våffeljärnet i plast, från mostern Det enda molnet på himlen är att jag har mått lite dåligt, men det är bara att ta nya tag.

    Önskar dig och alla andra ett bra 2015. Ska du ha julgransplundring på tisdag, eller blir det kanske Knutsbal Jag ordnar nog en liten julgransplundring för dottern och kanske någon liten kompis om hen vill komma.
  4. 2
    Jag hade en lugn och bra jul, trots mycket liv och rörelse. Det bästa var att se att nya systersonen blev glad för det batteridrivna smörgås/våffeljärnet i plast, från mostern Det enda molnet på himlen är att jag har mått lite dåligt, men det är bara att ta nya tag.

    Önskar dig och alla andra ett bra 2015. Ska du ha julgransplundring på tisdag, eller blir det kanske Knutsbal Jag ordnar nog en liten julgransplundring för dottern och kanske någon liten kompis om hen vill komma.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar