Inga fler blivande septembermammor?
Septemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Inga fler blivande septembermammor?

    Lite tomt i den här gruppen än tycker jag Hoopas få sällskap av lite fler som plussat snart.
  2. 1
    Inga fler blivande septembermammor? Lite tomt i den här gruppen än tycker jag Hoopas få sällskap av lite fler som plussat snart.
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Jag hoppas att jag ska passa in i den här gruppen, men fortfarande ett tag till BIM så får spänt vänta o se, vill inte ta ett test för det känns alldeles för tidigt
  4. 2
    Jag hoppas att jag ska passa in i den här gruppen, men fortfarande ett tag till BIM så får spänt vänta o se, vill inte ta ett test för det känns alldeles för tidigt
  5. Medlem sedan
    Jan 2015
    #3
    Jag plussade för några dagar sedan så det verkar bli ett septemberbarn här �� vågar inte riktigt njuta än, men det kommer nog ��
  6. 3
    Jag plussade för några dagar sedan så det verkar bli ett septemberbarn här �� vågar inte riktigt njuta än, men det kommer nog ��
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Plussade just! BF 11/9 så jag är i v 5 (4+1), men jag är nog lite som Jenisac ovan - vågar inte riktigt njuta än.
  8. 4
    Plussade just! BF 11/9 så jag är i v 5 (4+1), men jag är nog lite som Jenisac ovan - vågar inte riktigt njuta än.
  9. Medlem sedan
    Jan 2015
    #5
    Plussade för första gången igår 😃 känns underbart...
  10. 5
    Plussade för första gången igår 😃 känns underbart...
  11. Medlem sedan
    Jan 2015
    #6
    Är det ngn av er som har barn tidigare?
  12. 6
    Är det ngn av er som har barn tidigare?
  13. Medlem sedan
    Jan 2015
    #7
    Jorå, plussade igår. Första gången. Vågar inte riktigt hoppas än. Bara att hålla tummar och tår
  14. 7
    Jorå, plussade igår. Första gången. Vågar inte riktigt hoppas än. Bara att hålla tummar och tår
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    En son, född 2012.
  16. 8
    En son, född 2012.
  17. Medlem sedan
    Jan 2015
    #9
    annso_79 då har du lite erfarenhet med dig in nu 😃
  18. 9
    annso_79 då har du lite erfarenhet med dig in nu 😃
  19. Medlem sedan
    Jan 2015
    #10
    Nu börjar vi bli några stycken kul. Vi får hålla tummarna 😃
  20. 10
    Nu börjar vi bli några stycken kul. Vi får hålla tummarna 😃
  21. Medlem sedan
    Jan 2015
    #11
    Jag plussade den 26dec. Är i vecka 6 (5+ 3) BF 5sep.
    Vi vill hålla det hemligt för våra nära och kära fram tills efter v12. Så skönt att få följa er och prata av sig lite här

    Hur väljer ni att göra?
  22. 11
    Jag plussade den 26dec. Är i vecka 6 (5+ 3) BF 5sep.
    Vi vill hålla det hemligt för våra nära och kära fram tills efter v12. Så skönt att få följa er och prata av sig lite här

    Hur väljer ni att göra?
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #12
    Härligt att vi börjar bli några stycken nu!! Jag har en dotter född 2012 sedan tidigare.
  24. 12
    Härligt att vi börjar bli några stycken nu!! Jag har en dotter född 2012 sedan tidigare.
  25. Medlem sedan
    Jan 2015
    #13
    Jag har berättat för mina närmaste arbetskollegor och en av mina närmaste vänner. Eftersom vi åker på en del läger är det svårt att dölja illamåendet😉 men för chefen väntar jag ett litet tag till och för våra egna barn vill vi ha varit på inskrivningssamtalet på MVC innan vi berättar
  26. 13
    Jag har berättat för mina närmaste arbetskollegor och en av mina närmaste vänner. Eftersom vi åker på en del läger är det svårt att dölja illamåendet😉 men för chefen väntar jag ett litet tag till och för våra egna barn vill vi ha varit på inskrivningssamtalet på MVC innan vi berättar
  27. Medlem sedan
    Jan 2015
    #14
    Jag plussade igår! 4+1 så det är ju nattagammalt. Håller tummen men vågar inte hoppas för mycket!
  28. 14
    Jag plussade igår! 4+1 så det är ju nattagammalt. Håller tummen men vågar inte hoppas för mycket!
  29. Medlem sedan
    Jan 2015
    #15
    Jag är också gravid och har BF den 7/9! Jag var idag hos gynekologen för nåt helt annat och då jag sa att jag var gravid så gjorde hon ett ultraljud! Jag fick se det lilla livet och hjärtat som slog som det skulle! Så otroligt häftigt!!!
  30. 15
    Jag är också gravid och har BF den 7/9! Jag var idag hos gynekologen för nåt helt annat och då jag sa att jag var gravid så gjorde hon ett ultraljud! Jag fick se det lilla livet och hjärtat som slog som det skulle! Så otroligt häftigt!!!
  31. Medlem sedan
    Jan 2015
    #16
    Grattis till plusset
  32. 16
    Grattis till plusset
  33. Medlem sedan
    Jan 2015
    #17
    Oo vad mysigt att verkligen få det "bekräftat " och få se det lilla livet
    Hade nu på morgonkvisten lite bruna flytningar i trojan, läst att det kan vara vanligt när mensen skulle ha kommit. Någon med erfarenhet? Hur är det med sex i ett sånt här läge? Förra månaden var mensen två dagar sen och vi hade sex. Fick därefter en rosa flytning som övergick till blod och väldiga menssmärtor. Hade inte tagit något test och vet därför helhet inte om det kan ha varit ett tidigt mf. Men nog blir man lite nojig, samtidigt som vissa säger att man inte kan påverka mf.
  34. 17
    Oo vad mysigt att verkligen få det "bekräftat " och få se det lilla livet
    Hade nu på morgonkvisten lite bruna flytningar i trojan, läst att det kan vara vanligt när mensen skulle ha kommit. Någon med erfarenhet? Hur är det med sex i ett sånt här läge? Förra månaden var mensen två dagar sen och vi hade sex. Fick därefter en rosa flytning som övergick till blod och väldiga menssmärtor. Hade inte tagit något test och vet därför helhet inte om det kan ha varit ett tidigt mf. Men nog blir man lite nojig, samtidigt som vissa säger att man inte kan påverka mf.
  35. Medlem sedan
    Jan 2015
    #18
    Har bf 14 september vi väntar vårt första.
  36. 18
    Har bf 14 september vi väntar vårt första.
  37. Medlem sedan
    Jan 2015
    #19
    Jag plussade innan BIM! BF 15/9
  38. 19
    Jag plussade innan BIM! BF 15/9
  39. Medlem sedan
    Jan 2015
    #20
    Lång menscykel, hade en superliten blödning i måndags (vad jag tror var nidblödning) 1v före BIM och misstänkte då graviditet. Åkte hem och plussade och testade även nu igen i helgen för säkerhetsskull, fortfarande ett plus. BF 20/9. 4+6 idag så verkligen supertidigt, nu vill jag släppa oron om mf (är en alldeles för orolig person) och att tiden ska gå lite snabbare - jag längtar efter att berätta för blivande far och morföräldrar.
  40. 20
    Lång menscykel, hade en superliten blödning i måndags (vad jag tror var nidblödning) 1v före BIM och misstänkte då graviditet. Åkte hem och plussade och testade även nu igen i helgen för säkerhetsskull, fortfarande ett plus. BF 20/9. 4+6 idag så verkligen supertidigt, nu vill jag släppa oron om mf (är en alldeles för orolig person) och att tiden ska gå lite snabbare - jag längtar efter att berätta för blivande far och morföräldrar.
Sidan 1 av 9 123 ... SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar