Erfarenhet av uttag av p-ring?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2014
    #1

    Erfarenhet av uttag av p-ring?

    Någon som har erfarenhet av att sluta med p-ring för att försöka bli gravid? Jag o min sambo bestämde oss att vi var redo att börja försöka, tog ur min p-ring den 8e december, är det för tidigt o hoppas att jag redan ska vara gravid så tätt inpå? Har ju inte haft en "normal" mens än, den kommer nog inte förrän om ca 14 dagar.
  2. 1
    Erfarenhet av uttag av p-ring? Någon som har erfarenhet av att sluta med p-ring för att försöka bli gravid? Jag o min sambo bestämde oss att vi var redo att börja försöka, tog ur min p-ring den 8e december, är det för tidigt o hoppas att jag redan ska vara gravid så tätt inpå? Har ju inte haft en "normal" mens än, den kommer nog inte förrän om ca 14 dagar.
  3. Anonym
    #2
    Hej!
    Jag använde p-ring (nuvaring) i två år och slutade i början på juli. Fick en sedvanlig mens och det var det. Vi blev gravida ganska direkt och plussade i mitten på augusti. Är nu i veck 25!
    När jag uttryckte förvåning över hur snabbt det gått skrattade BM och sa att p-ring är bra på det sättet!

    Lycka till och stressa inte. Allas kroppar är olika. Ha sex som nykära tonåringar och njut!
  4. 2
    Hej!
    Jag använde p-ring (nuvaring) i två år och slutade i början på juli. Fick en sedvanlig mens och det var det. Vi blev gravida ganska direkt och plussade i mitten på augusti. Är nu i veck 25!
    När jag uttryckte förvåning över hur snabbt det gått skrattade BM och sa att p-ring är bra på det sättet!

    Lycka till och stressa inte. Allas kroppar är olika. Ha sex som nykära tonåringar och njut!
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3

    Erfarenhet av uttag av p-ring?

    Jag har blivit gravid väldigt fort 2 ggr efter att ha tagit ut nuva-ring. Men vi är alla olika. Lycka till!
  6. 3
    Erfarenhet av uttag av p-ring? Jag har blivit gravid väldigt fort 2 ggr efter att ha tagit ut nuva-ring. Men vi är alla olika. Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Apr 2017
    #4
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar