Vänner i Sthlm? :)
Junibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2015
    #1

    Vänner i Sthlm? :)

    Hej allihopa!

    Jag väntar mitt första barn som planeras komma 14/6-2015.
    Jag är 26 år och bor för tillfället i Bagarmossen men planerar flytta till Hägersten innan BF.

    Jag tänkte om det är fler här som är intresserade av att skaffa lite nya bekantskaper som också väntar barn.
    Kan gärna berätta lite mer om mig själv ifall intresset finns.

    Kram!
  2. 1
    Vänner i Sthlm? :) Hej allihopa!

    Jag väntar mitt första barn som planeras komma 14/6-2015.
    Jag är 26 år och bor för tillfället i Bagarmossen men planerar flytta till Hägersten innan BF.

    Jag tänkte om det är fler här som är intresserade av att skaffa lite nya bekantskaper som också väntar barn.
    Kan gärna berätta lite mer om mig själv ifall intresset finns.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Hej! Jag är 24 år och väntar andra barnet den 4/6 Har en dotter på 1,5 år så hon hinner precis fylla två innan bebisen kommer. Vi bor i Stureby och vill gärna skapa nya vänner här i Stockholm. Jag PM:ar till dig
  4. 2
    Hej! Jag är 24 år och väntar andra barnet den 4/6 Har en dotter på 1,5 år så hon hinner precis fylla två innan bebisen kommer. Vi bor i Stureby och vill gärna skapa nya vänner här i Stockholm. Jag PM:ar till dig
  5. Medlem sedan
    Mar 2015
    #3
    Hej!

    Ser att tråden är lite äldre men tänker göra ett försök ändå!
    Fyller 24 i april och väntar mitt första barn 6 juni i år.
    Jag och min sambo bor i Tallkrogen och jag är absolut intresserad av att träffa lite nya människor som väntar barn!

    Jag skickar kanske ett PM till er och ser om intresset fortfarande finns!

  6. 3
    Hej!

    Ser att tråden är lite äldre men tänker göra ett försök ändå!
    Fyller 24 i april och väntar mitt första barn 6 juni i år.
    Jag och min sambo bor i Tallkrogen och jag är absolut intresserad av att träffa lite nya människor som väntar barn!

    Jag skickar kanske ett PM till er och ser om intresset fortfarande finns!

  7. Treehuger
    #4
    Hej! Jag och min man väntar vårt första barn i början av augusti och jag är mycket intresserad av att träffa andra som väntar barn här i stockholm =)
  8. 4
    Hej! Jag och min man väntar vårt första barn i början av augusti och jag är mycket intresserad av att träffa andra som väntar barn här i stockholm =)
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5

    Vänner i Sthlm? :)

    kul
  10. 5
    Vänner i Sthlm? :) kul
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar