cravings
Junibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 1999
    #1

    cravings

    Hej! Hur många av er har cravings eller saker ni inte tål? Jag har haft turen att må illa av godis, speciellt choklad. Chips smakar blä. Apelsiner minst 2 om dagen. Annars ok. Tidigare graviditeter har gett sug efter pizzasallad, totalt motstånd mot stekt mat och någon som säkert kommer senare, sand! Med nr 1 gick jag ut i garaget bara för att lukta, fuktigt lite sand.oj vad jag älskade det! Annars är jag törstig, här dricks det light men det ska jag helst undvika nu, så lättdryck och kolsyrat vatten. Nätterna ger dock minst tre kisspauser! Hur är det för er?
  2. 1
    cravings Hej! Hur många av er har cravings eller saker ni inte tål? Jag har haft turen att må illa av godis, speciellt choklad. Chips smakar blä. Apelsiner minst 2 om dagen. Annars ok. Tidigare graviditeter har gett sug efter pizzasallad, totalt motstånd mot stekt mat och någon som säkert kommer senare, sand! Med nr 1 gick jag ut i garaget bara för att lukta, fuktigt lite sand.oj vad jag älskade det! Annars är jag törstig, här dricks det light men det ska jag helst undvika nu, så lättdryck och kolsyrat vatten. Nätterna ger dock minst tre kisspauser! Hur är det för er?
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Njae, inga sådär starka "måste-ha"-cravings. Apelsinjuice är extra gott nu. Men ingen avsmak för något.
  4. 2
    Njae, inga sådär starka "måste-ha"-cravings. Apelsinjuice är extra gott nu. Men ingen avsmak för något.
  5. Medlem sedan
    Dec 2014
    #3
    Jag fullkomligt ÄLSKAR fruktsallad! Gärna med hallon!
  6. 3
    Jag fullkomligt ÄLSKAR fruktsallad! Gärna med hallon!
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Jag kan tycka att vissa saker smakar bättre nu än innan, som julmust tex. Brukar inte tycka att det är så gott men nu har jag känt mig småsugen hela julen Gröna oliver smakar också ovanligt bra! Kan inte påstå att jag har några riktiga cravings på så sätt att jag måste springa på affären och köpa det ditrekt men däremot har jag vissa saker som jag inte gillar så mycket. Det var såklart värst i början när jag mådde illa, då gick det inte att äta stekt kött och stek-oset var det värsta. Men nu är det mer att jag blir "mätt" på vissa smaker väldigt snabbt. Även fast jag fortfarande kan känna mig hungrig så går det liksom inte att få ner en hel portion av samma sak. Så det blir mindre portioner och mellanmål en timme senare istället, hehe :P
  8. 4
    Jag kan tycka att vissa saker smakar bättre nu än innan, som julmust tex. Brukar inte tycka att det är så gott men nu har jag känt mig småsugen hela julen Gröna oliver smakar också ovanligt bra! Kan inte påstå att jag har några riktiga cravings på så sätt att jag måste springa på affären och köpa det ditrekt men däremot har jag vissa saker som jag inte gillar så mycket. Det var såklart värst i början när jag mådde illa, då gick det inte att äta stekt kött och stek-oset var det värsta. Men nu är det mer att jag blir "mätt" på vissa smaker väldigt snabbt. Även fast jag fortfarande kan känna mig hungrig så går det liksom inte att få ner en hel portion av samma sak. Så det blir mindre portioner och mellanmål en timme senare istället, hehe :P
  9. Medlem sedan
    Jan 2015
    #5
    Kan inte få i mig fet mat så som lax och såser. Älskar gröna oliver och frukt. Inte kunna dricka kaffe under hela graviditeten! Och jag älskar kaffe annars...
  10. 5
    Kan inte få i mig fet mat så som lax och såser. Älskar gröna oliver och frukt. Inte kunna dricka kaffe under hela graviditeten! Och jag älskar kaffe annars...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar