VUL idag
Missfall
  1. Medlem sedan
    Dec 2014
    #1

    VUL idag

    Var på ett vul idag eftersom jag har haft lite blödningar. Skulle vara i v8+1 idag men fostret var stort som i v 7 och man hittade inget hjärta som slog Fick en tid till kvinnokliniken på tisdag för att få tabletter alt skrapning för att stöta ut fostret.
    Känns så jäkla tungt nu.. Är 36 år så det kändes lite som "sista chansen" nu.

    Ville mest skriva av mig lite..
  2. 1
    VUL idag Var på ett vul idag eftersom jag har haft lite blödningar. Skulle vara i v8+1 idag men fostret var stort som i v 7 och man hittade inget hjärta som slog Fick en tid till kvinnokliniken på tisdag för att få tabletter alt skrapning för att stöta ut fostret.
    Känns så jäkla tungt nu.. Är 36 år så det kändes lite som "sista chansen" nu.

    Ville mest skriva av mig lite..
  3. Anonym
    #2
    Fy så tråkigt att höra
    Men inte är du för gammal för att försöka igen! Nästa gång kommer det gå bra
  4. 2
    Fy så tråkigt att höra
    Men inte är du för gammal för att försöka igen! Nästa gång kommer det gå bra
  5. Medlem sedan
    Nov 2014
    #3
    Fy inte roligt...Bra att få skriva av sig här lite.Jag var Gravid i vecka 11 men började blöda och dagen innan nyårsafton åkte vi in till sjukhuset.Ultraljud och hoppet fanns att allt skulle vara bra men nej han kunde inte se något som levde...Doktorn pratade om hur stort det var men jag kunde inte riktigt höra vad han sa.Fick ligga kvar med dropp under hela dagen och natten och på självaste nyårsafton fick jag bli sövd och göra en skrapning.Var så ledsen och tom men försöker tänka att något var fel.Har två nära kompisar som nyss fått barn, självklart glada för dom men ändå svårt att gosa med deras barn och inte bryta ihop har nämligen inte berättat för dom att jag var gravid.Nytt år och hoppas på bättre lycka i år
  6. 3
    Fy inte roligt...Bra att få skriva av sig här lite.Jag var Gravid i vecka 11 men började blöda och dagen innan nyårsafton åkte vi in till sjukhuset.Ultraljud och hoppet fanns att allt skulle vara bra men nej han kunde inte se något som levde...Doktorn pratade om hur stort det var men jag kunde inte riktigt höra vad han sa.Fick ligga kvar med dropp under hela dagen och natten och på självaste nyårsafton fick jag bli sövd och göra en skrapning.Var så ledsen och tom men försöker tänka att något var fel.Har två nära kompisar som nyss fått barn, självklart glada för dom men ändå svårt att gosa med deras barn och inte bryta ihop har nämligen inte berättat för dom att jag var gravid.Nytt år och hoppas på bättre lycka i år
  7. Medlem sedan
    Feb 2012
    #4
    Tror inte att det är sista chansen!! Är 36 (37 i år) och fick nyss missfall i vecka 16. Har ett barn sedan tidigare och det här var mitt första missfall. Visst tiden går, men aldrig att jag skulle se det som att det var sista chansen. Ska inte du heller göra. Du kan ju bli gravid! Missfall händer alla, inte bara äldre. Prova igen!! Lycka till
  8. 4
    Tror inte att det är sista chansen!! Är 36 (37 i år) och fick nyss missfall i vecka 16. Har ett barn sedan tidigare och det här var mitt första missfall. Visst tiden går, men aldrig att jag skulle se det som att det var sista chansen. Ska inte du heller göra. Du kan ju bli gravid! Missfall händer alla, inte bara äldre. Prova igen!! Lycka till
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    vet hur det är att försöka att inte bryta ihop inför sina vänner eller andra.
    Fick missfall i somras, 1 v efter att min bror fått barn, så jag var nervös för hur jag skulle reagera då jag träffade den lille. Nu visste dom om att jag var gravid och att det blev missfall så visst skulle dom förstå.

    En min bekantskapskrets skulle habarn 1 månad före mig så varje gång jag träffade henne så bröt jag ihop, inte inför henne men efterråt. Klart att jag är jätteglad att kompisar fått barn och blir gravida men visst hugger det i hjärtat.
    Jag tänker att det var något fel på fostret, så det var bäst att det hände då ( var i v 11 men det slutade växa i V6) och inte att jag gått m det i 9månader och barnet kanske levt en timme om ens det.

    Men nu är jag gravid igen och hoppas på att det ska gå bra.
    Fyller snart 35 så är inte så mycket yngre än vad du är, så det behöver inte alls va din sista chans.
    Lycka till!
  10. 5
    vet hur det är att försöka att inte bryta ihop inför sina vänner eller andra.
    Fick missfall i somras, 1 v efter att min bror fått barn, så jag var nervös för hur jag skulle reagera då jag träffade den lille. Nu visste dom om att jag var gravid och att det blev missfall så visst skulle dom förstå.

    En min bekantskapskrets skulle habarn 1 månad före mig så varje gång jag träffade henne så bröt jag ihop, inte inför henne men efterråt. Klart att jag är jätteglad att kompisar fått barn och blir gravida men visst hugger det i hjärtat.
    Jag tänker att det var något fel på fostret, så det var bäst att det hände då ( var i v 11 men det slutade växa i V6) och inte att jag gått m det i 9månader och barnet kanske levt en timme om ens det.

    Men nu är jag gravid igen och hoppas på att det ska gå bra.
    Fyller snart 35 så är inte så mycket yngre än vad du är, så det behöver inte alls va din sista chans.
    Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar