Sent missfall
Junibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    Sent missfall

    Fick tyvärr missfall i vecka 16 (15+3). Utan förvarning och allt var över och ute på 1,5 timmar. Lite chockartat eftersom jag slappnat av efter kubtestet (bra resultat också 1/20000) och börjat planera framåt. Pojken som kom ut såg fin ut och jag tvivlar på att vi kommer att få reda på varför det hände eftersom rutinerna på det sjukhus vi hamnade på (var på fjällsemester) inte var att obducera fostret. Bara att försöka blicka framåt! Lycka till alla andra med ankomst i juni!
  2. 1
    Sent missfall Fick tyvärr missfall i vecka 16 (15+3). Utan förvarning och allt var över och ute på 1,5 timmar. Lite chockartat eftersom jag slappnat av efter kubtestet (bra resultat också 1/20000) och börjat planera framåt. Pojken som kom ut såg fin ut och jag tvivlar på att vi kommer att få reda på varför det hände eftersom rutinerna på det sjukhus vi hamnade på (var på fjällsemester) inte var att obducera fostret. Bara att försöka blicka framåt! Lycka till alla andra med ankomst i juni!
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Åh nej :'( jag beklagar! Så hemskt.. kan inte ens föreställa mig! Hoppas allt går bra och att ni är okej efter omständigheterna!
  4. 2
    Åh nej :'( jag beklagar! Så hemskt.. kan inte ens föreställa mig! Hoppas allt går bra och att ni är okej efter omständigheterna!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Nej fy så hemskt
    Beklagar verkligen!
  6. 3
    Nej fy så hemskt
    Beklagar verkligen!
  7. Medlem sedan
    Dec 2014
    #4
    Det finns inga ord.. beklagar...💛
  8. 4
    Det finns inga ord.. beklagar...💛
  9. Medlem sedan
    Jun 1999
    #5
    Det finns verkligen inga ord. Jag hoppas att nära och kära ställer upp så du får en chans att ta igen dig. Beklagar.
  10. 5
    Det finns verkligen inga ord. Jag hoppas att nära och kära ställer upp så du får en chans att ta igen dig. Beklagar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar