På Torsdag ska jag få tid
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    På Torsdag ska jag få tid

    På Torsdag ska jag in på ett 4:de tillväxt UL och för att få en tid för ingångsättning. Har vi tur så kommer våran son redan nästa vecka. Ha en trevlig vecka alla.
  2. 1
    På Torsdag ska jag få tid På Torsdag ska jag in på ett 4:de tillväxt UL och för att få en tid för ingångsättning. Har vi tur så kommer våran son redan nästa vecka. Ha en trevlig vecka alla.
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Spännande! 😊
    Får man fråga varför du ska sättas igång tidigare?
  4. 2
    Spännande! 😊
    Får man fråga varför du ska sättas igång tidigare?
  5. Medlem sedan
    Jun 2014
    #3
    Har haft en del besvär nu under graviditeten och bebis är tillräckligt stor för att komma ut.
    Dessutom flyttade vi från Stockholm till Hälsingland så barn & hundvakt måste planeras in för att hinna komma upp.
    😍☺️☺️😊
  6. 3
    Har haft en del besvär nu under graviditeten och bebis är tillräckligt stor för att komma ut.
    Dessutom flyttade vi från Stockholm till Hälsingland så barn & hundvakt måste planeras in för att hinna komma upp.
    😍☺️☺️😊
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Ok. Skönt det snart är "över" då om du haft problem!

    Lycka till! & hoppas att du snart får mysa med din bebis!
  8. 4
    Ok. Skönt det snart är "över" då om du haft problem!

    Lycka till! & hoppas att du snart får mysa med din bebis!
  9. Medlem sedan
    Jun 2014
    #5
    Lycka till själv.

    Jag hoppas att jag blir igångsatt på måndag.
  10. 5
    Lycka till själv.

    Jag hoppas att jag blir igångsatt på måndag.
  11. Medlem sedan
    Jul 2009
    #6
    Håller tummarna för att du får det så du får ett slut på allt det besvärliga och får ha din lille hos dig!

    Börjar bli tungt och jobbigt nu. Samt frustreande att vara sjukskriven, som jag varit sedan 1 sep. Förlåt att jag skrev av mig mitt "gnäll" här!

    Lycka till nu och som sagt, håller tummarna för dig!!
  12. 6
    Håller tummarna för att du får det så du får ett slut på allt det besvärliga och får ha din lille hos dig!

    Börjar bli tungt och jobbigt nu. Samt frustreande att vara sjukskriven, som jag varit sedan 1 sep. Förlåt att jag skrev av mig mitt "gnäll" här!

    Lycka till nu och som sagt, håller tummarna för dig!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar