Vilken grekisk ö rekommenderar ni?
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    Vilken grekisk ö rekommenderar ni?

    En veckas sommarsemester, jag och 12-åriga dottern. Vi har tidigare varit på Rhodos och Kreta.

    Vi vill sola och bada, ta det lugnt och bara "puttra omkring". När vi var på Rhodos hyrde vi bil ett par dagar, det kan vi tänka oss göra igen. Men det går lika bra att göra ingenting ;-)

    Vilken är er favorit-ö?? Alla tips tas tacksamt emot!
  2. 1
    Vilken grekisk ö rekommenderar ni? En veckas sommarsemester, jag och 12-åriga dottern. Vi har tidigare varit på Rhodos och Kreta.

    Vi vill sola och bada, ta det lugnt och bara "puttra omkring". När vi var på Rhodos hyrde vi bil ett par dagar, det kan vi tänka oss göra igen. Men det går lika bra att göra ingenting ;-)

    Vilken är er favorit-ö?? Alla tips tas tacksamt emot!
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Jag gillade Samos mycket, grön ö, finns många fina stränder. Om man tycker det är för lite att se på Samos kan man åka till ön Patmos över dagen.
  4. 2
    Jag gillade Samos mycket, grön ö, finns många fina stränder. Om man tycker det är för lite att se på Samos kan man åka till ön Patmos över dagen.
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Skiatos är jättemysigt . Men ett annat ställe jag var till för bara något år sen som förvisso inte är någon ö, men SÅ mysigt är den lilla staden Parga. Gudomligt vackert grekiskt, härliga stränder. Återvänder gärna dig igen.
    Perfekt "puttra omkringställe". var där med mina iofs ganska stora barn, men en mysig atmosfär och ingen partystad utan riktigt genuin!
  6. 3
    Skiatos är jättemysigt . Men ett annat ställe jag var till för bara något år sen som förvisso inte är någon ö, men SÅ mysigt är den lilla staden Parga. Gudomligt vackert grekiskt, härliga stränder. Återvänder gärna dig igen.
    Perfekt "puttra omkringställe". var där med mina iofs ganska stora barn, men en mysig atmosfär och ingen partystad utan riktigt genuin!
  7. Medlem sedan
    Aug 2009
    #4
    Tack för tipsen, Parga har jag hört gott om från flera håll så det får jag kolla närmare på. Lutar nog åt det...
  8. 4
    Tack för tipsen, Parga har jag hört gott om från flera håll så det får jag kolla närmare på. Lutar nog åt det...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar