Haninge
Januaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    Haninge

    Hej!

    Jag hittade ingen efterlysning på Haninge mammor, så jag startar en ny tråd. Ni får bassa tillbaka om det redan finns någon jag missat!

    Jag är relativt nyinflyttad i Öster Haninge ( Vega ), 28 år, förstagångsmamma och söker andra föräldrarlediga mammor att ta en barnvagnspromenad , en kopp kaffe med eller göra något annat med.

    Hör gärna av er!
  2. 1
    Haninge Hej!

    Jag hittade ingen efterlysning på Haninge mammor, så jag startar en ny tråd. Ni får bassa tillbaka om det redan finns någon jag missat!

    Jag är relativt nyinflyttad i Öster Haninge ( Vega ), 28 år, förstagångsmamma och söker andra föräldrarlediga mammor att ta en barnvagnspromenad , en kopp kaffe med eller göra något annat med.

    Hör gärna av er!
  3. Medlem sedan
    Mar 2015
    #2

    Hej!

    Vet inte alls hur den här sidan fungerar men halka in här av en slump 😄 låter som vi är i liknande situation 😄 har en son på 5 veckor och inga mammalediga vänner för tillfället 😄 hör gärna av dig om det fortfarande är aktuellt 😄 // Lotta

    Citat Ursprungligen postat av Emelie.S Visa inlägg
    Hej!

    Jag hittade ingen efterlysning på Haninge mammor, så jag startar en ny tråd. Ni får bassa tillbaka om det redan finns någon jag missat!

    Jag är relativt nyinflyttad i Öster Haninge ( Vega ), 28 år, förstagångsmamma och söker andra föräldrarlediga mammor att ta en barnvagnspromenad , en kopp kaffe med eller göra något annat med.

    Hör gärna av er!
  4. 2
    Hej! Vet inte alls hur den här sidan fungerar men halka in här av en slump 😄 låter som vi är i liknande situation 😄 har en son på 5 veckor och inga mammalediga vänner för tillfället 😄 hör gärna av dig om det fortfarande är aktuellt 😄 // Lotta

    Citat Ursprungligen postat av Emelie.S Visa inlägg
    Hej!

    Jag hittade ingen efterlysning på Haninge mammor, så jag startar en ny tråd. Ni får bassa tillbaka om det redan finns någon jag missat!

    Jag är relativt nyinflyttad i Öster Haninge ( Vega ), 28 år, förstagångsmamma och söker andra föräldrarlediga mammor att ta en barnvagnspromenad , en kopp kaffe med eller göra något annat med.

    Hör gärna av er!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar