Öppna sparande i fonder?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Anonym
    #1

    Öppna sparande i fonder?

    Jag vill öppna lite sparande i fonder till barnen och mig. har haft via bank men det ger ingen ökning. Tips på andra fonder som man kan spara i. Vet att det finns vissa företag som har fondsparande. Finns även aktier. Tex. Aktiespararna. Men aktier vill jag inte ha. Svårt och mer risk att förlora pengarna.
  2. 1
    Öppna sparande i fonder? Jag vill öppna lite sparande i fonder till barnen och mig. har haft via bank men det ger ingen ökning. Tips på andra fonder som man kan spara i. Vet att det finns vissa företag som har fondsparande. Finns även aktier. Tex. Aktiespararna. Men aktier vill jag inte ha. Svårt och mer risk att förlora pengarna.
  3. Medlem sedan
    Dec 2017
    #2
    Det finns ganska mycket bra information och konkreta tips på vilka fonder du kan spara i till dina barn barnspar.com. Givetvis kan du spara i samma fonder till dig själv om du tänker spara under en längre period.

    Felet med många fonder som bankerna säljer till dig om du frågar om råd är att dom tar så mycket betalt att man i slutänden inte tjänar s
    peciellt mycket pengar även om det går bra på aktiemarknaden.

    Dom som följt rekommendationerna från barns
    par.com har historiskt dubblat pengarna om dom sparat i 20 år. Så det blir definitivt mer pengar än ett sparkonto!
  4. 2
    Det finns ganska mycket bra information och konkreta tips på vilka fonder du kan spara i till dina barn barnspar.com. Givetvis kan du spara i samma fonder till dig själv om du tänker spara under en längre period.

    Felet med många fonder som bankerna säljer till dig om du frågar om råd är att dom tar så mycket betalt att man i slutänden inte tjänar s
    peciellt mycket pengar även om det går bra på aktiemarknaden.

    Dom som följt rekommendationerna från barns
    par.com har historiskt dubblat pengarna om dom sparat i 20 år. Så det blir definitivt mer pengar än ett sparkonto!
  5. Medlem sedan
    Sep 2018
    #3
    Jag hittade ett utmärkt företag som tillhandahåller transporttjänster, du kan se dem flyttfirma pris. Det här är det bästa företaget som ger utmärkta villkor för kunder, jag har redan använt sina tjänster många gånger och det har aldrig varit en enda konflikt.
  6. 3
    Jag hittade ett utmärkt företag som tillhandahåller transporttjänster, du kan se dem flyttfirma pris. Det här är det bästa företaget som ger utmärkta villkor för kunder, jag har redan använt sina tjänster många gånger och det har aldrig varit en enda konflikt.
  7. Medlem sedan
    Apr 2019
    #4
    För att börja tjäna bra på Internet rekommenderar jag dig att hitta en bra inkomst. Den finns på webbplatsen https://betinia.se/sv/ . Jag har tjänat där länge, så jag rekommenderar att du provar det också. Jag är säker på att du definitivt kommer att vara nöjd med dess användning, precis som jag är .
  8. 4
    För att börja tjäna bra på Internet rekommenderar jag dig att hitta en bra inkomst. Den finns på webbplatsen https://betinia.se/sv/ . Jag har tjänat där länge, så jag rekommenderar att du provar det också. Jag är säker på att du definitivt kommer att vara nöjd med dess användning, precis som jag är .
  9. Medlem sedan
    Aug 2022
    #5
    Jag har länge velat börja investera i värdepapper. Jag hittade även https://www.borsenidag.se/ där jag kan följa alla förändringar på börsen. Jag är säker på att det kommer att hjälpa mig att investera mina pengar på rätt sätt.
  10. 5
    Jag har länge velat börja investera i värdepapper. Jag hittade även https://www.borsenidag.se/ där jag kan följa alla förändringar på börsen. Jag är säker på att det kommer att hjälpa mig att investera mina pengar på rätt sätt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar