Present till gudmor
Namn, dop & namngivning
  1. Anonym
    #1

    Present till gudmor

    Hej! Vill tipsa om facebooksidan "Lilla Smyckerian". Dom gör jättefina namnsmycken. Jag beställde ett armand till min lilla flickas gudmor och bad att få texten "gudmor" instansad. Blev superfint och presenten var verkligen jätteuppskattad!!!
  2. 1
    Present till gudmor Hej! Vill tipsa om facebooksidan "Lilla Smyckerian". Dom gör jättefina namnsmycken. Jag beställde ett armand till min lilla flickas gudmor och bad att få texten "gudmor" instansad. Blev superfint och presenten var verkligen jätteuppskattad!!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2
    Tack för tipset. Min dotters gudmor fick en fotomugg med en bild på sitt gudbarn, fylld med choklad. Det uppskattades.
  4. 2
    Tack för tipset. Min dotters gudmor fick en fotomugg med en bild på sitt gudbarn, fylld med choklad. Det uppskattades.
  5. Medlem sedan
    Jun 2018
    #3
    Hej på er alla,

    Gör ett desperat försök att få liv i denna tråd. Letar present till min gudmor som ska gifta sig. Hon är 36 år och gillar golf men även att resa mycket. Har så svårt att hitta tips men fått lite inspiration från dessa sidor nedanför. Någon annan som har ett bra tips eller en bra hemsida att tipsa om?

    http://www.xn--presenthjlpen-jfb.se/...udmor-present/

    www.coolstuff.se



  6. 3
    Hej på er alla,

    Gör ett desperat försök att få liv i denna tråd. Letar present till min gudmor som ska gifta sig. Hon är 36 år och gillar golf men även att resa mycket. Har så svårt att hitta tips men fått lite inspiration från dessa sidor nedanför. Någon annan som har ett bra tips eller en bra hemsida att tipsa om?

    http://www.xn--presenthjlpen-jfb.se/...udmor-present/

    www.coolstuff.se



Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar