Hej ,är jag äldst ?
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Hej ,är jag äldst ?

    Hej!
    Är jag äldst i gruppen ? Fyller 43 i sommar,väntar nr 6 i sommar.Har sen innan 5 killar och maken(som är pappa till min yngsta ) har 3 killar som bor med sin mamma och kommer varannan helg.

    Hur mår ni ??

    har ni nån fb-grupp??,lättare att lära känna varann där tycker jag
    Förr var förr...Nu är nu!
  2. 1
    Hej ,är jag äldst ? Hej!
    Är jag äldst i gruppen ? Fyller 43 i sommar,väntar nr 6 i sommar.Har sen innan 5 killar och maken(som är pappa till min yngsta ) har 3 killar som bor med sin mamma och kommer varannan helg.

    Hur mår ni ??

    har ni nån fb-grupp??,lättare att lära känna varann där tycker jag
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Nä du jag är redan 43 och blir 44 till hösten Väntar nr 4 med samma man, fick första barnet -07 när jag var 36 så är en gammal mamma sen starten.
    Ingen FB-grupp än men kanske dax att starta en nu när man börjar bli på säkra sidan
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  4. 2
    Nä du jag är redan 43 och blir 44 till hösten Väntar nr 4 med samma man, fick första barnet -07 när jag var 36 så är en gammal mamma sen starten.
    Ingen FB-grupp än men kanske dax att starta en nu när man börjar bli på säkra sidan
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Jag blir 36 i år, väntar också nummer sex

    Jag är med (och en av admins) i en Facebook-grupp.
    Vill ni vara med så skicka ett pm till mig så löser vi det. Gruppen är hemlig och icke sökbar.
  6. 3
    Jag blir 36 i år, väntar också nummer sex

    Jag är med (och en av admins) i en Facebook-grupp.
    Vill ni vara med så skicka ett pm till mig så löser vi det. Gruppen är hemlig och icke sökbar.
  7. Medlem sedan
    Aug 2014
    #4

    Hej ,är jag äldst ?

    Skälv är jag 42 och väntar nr 4
  8. 4
    Hej ,är jag äldst ? Skälv är jag 42 och väntar nr 4
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Är det bara juli-mammor eller är det en större grupp?
  10. 5
    Är det bara juli-mammor eller är det en större grupp?
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Vi är nu 81 medlemmar, alla inte så aktiva dock.
    Vi ska stänga insläpp i slutet av mars. Några beräknade slutet av juni, en mamma slutet av augusti (hon fick missfall, men blev snabbt gravid igen och fick förstås komma tillbaka till gruppen). Resten juli!
  12. 6
    Vi är nu 81 medlemmar, alla inte så aktiva dock.
    Vi ska stänga insläpp i slutet av mars. Några beräknade slutet av juni, en mamma slutet av augusti (hon fick missfall, men blev snabbt gravid igen och fick förstås komma tillbaka till gruppen). Resten juli!
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    Skrev till dig men såg att det hamnade på din vägg istället för som meddelande men du får gärna lägga till mig i gruppen
  14. 7
    Skrev till dig men såg att det hamnade på din vägg istället för som meddelande men du får gärna lägga till mig i gruppen
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Absolut! Lägg till mig som vän på FB (tar bort direkt sedan, men vi måste vara vänner så jag kan lägga till dig)
    Catharina Halldin heter jag!
  16. 8
    Absolut! Lägg till mig som vän på FB (tar bort direkt sedan, men vi måste vara vänner så jag kan lägga till dig)
    Catharina Halldin heter jag!
  17. Medlem sedan
    Mar 2008
    #9
    Har skickat förfrågan
  18. 9
    Har skickat förfrågan
  19. Anna M femman på G
    #10
    Det kommer en förfrågan från mig med! 😊
  20. 10
    Det kommer en förfrågan från mig med! 😊
  21. Medlem sedan
    Mar 2008
    #11
    Har en vän sen vi fick våra 12r som gärna vill vara med, hon är också beräknad till 9/7 är det ok om jag ger henne ditt namn så hon kan lägga till dig som vän och du kan släppa in henne i gruppen? Hon heter Jessica Loftbring
  22. 11
    Har en vän sen vi fick våra 12r som gärna vill vara med, hon är också beräknad till 9/7 är det ok om jag ger henne ditt namn så hon kan lägga till dig som vän och du kan släppa in henne i gruppen? Hon heter Jessica Loftbring
  23. Medlem sedan
    Sep 2013
    #12
    Kommer en förfrågan från mig också om det är okej, Josefine Andersson heter jag
  24. 12
    Kommer en förfrågan från mig också om det är okej, Josefine Andersson heter jag
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13
    Ah, såg detta nu. Lägger till dig
  26. 13
    Ah, såg detta nu. Lägger till dig
  27. Medlem sedan
    Aug 2009
    #14

    Nr 3

    hej! Linda heter jag, är 33 år o väntar nr 3 med bf 8/7! Jag har oxå skickat vänförfrågan till dig Catharina!
  28. 14
    Nr 3 hej! Linda heter jag, är 33 år o väntar nr 3 med bf 8/7! Jag har oxå skickat vänförfrågan till dig Catharina!
  29. Medlem sedan
    Nov 2014
    #15
    Nej, då är det jag som är äldst… Fyllde 45 i mars. Var 41 när jag födde mitt första barn. Vet inte vilken graviditet som var den största överraskningen… Kanske blir en "trea" när jag är 49 då, i den här takten alltså (försök till skämt, det sista).
  30. 15
    Nej, då är det jag som är äldst… Fyllde 45 i mars. Var 41 när jag födde mitt första barn. Vet inte vilken graviditet som var den största överraskningen… Kanske blir en "trea" när jag är 49 då, i den här takten alltså (försök till skämt, det sista).
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar