Oktober
Oktoberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Feb 2015
    #1

    Oktober

    Hej hoppar in i oktobergruppen . Har plussat och beräknat den 3okt. Första barnet. Har än så länge bara känt av. Humör, brösten och tröttheten. Hur mår ni ?
  2. 1
    Oktober Hej hoppar in i oktobergruppen . Har plussat och beräknat den 3okt. Första barnet. Har än så länge bara känt av. Humör, brösten och tröttheten. Hur mår ni ?
  3. Medlem sedan
    Feb 2015
    #2
    Hej och grattis till plusset! Är också beräknad till den 3 oktober enligt de flesta apparna (kollar frenetiskt gravidappar!) Även här första barnet, har två bonusar däremot :-)

    Humöret har sväng rejält sista två dagarna. Började nästan gråta när diskmaskinsluckan inte ville stängas ;-) mina bröst och ljumskar spänner och ömmar nått fruktansvärt. Fått illamående senaste mornar och kvällar, hjälper att äta lite och ofta! Känner mig yr och trött mest hela tiden.
    Haha, ofta sugen på mjölk?
  4. 2
    Hej och grattis till plusset! Är också beräknad till den 3 oktober enligt de flesta apparna (kollar frenetiskt gravidappar!) Även här första barnet, har två bonusar däremot :-)

    Humöret har sväng rejält sista två dagarna. Började nästan gråta när diskmaskinsluckan inte ville stängas ;-) mina bröst och ljumskar spänner och ömmar nått fruktansvärt. Fått illamående senaste mornar och kvällar, hjälper att äta lite och ofta! Känner mig yr och trött mest hela tiden.
    Haha, ofta sugen på mjölk?
  5. Medlem sedan
    May 2015
    #3
    Hejsan!

    Jag väntar mitt första barn i oktober och jag bloggar också öppenhjärtligt och ärligt om allt i min graviditet. Hur vårt Pyret blev till, hur jag mår och mycket om känslor som inte alltid är positiva.

    läs gärna den http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
  6. 3
    Hejsan!

    Jag väntar mitt första barn i oktober och jag bloggar också öppenhjärtligt och ärligt om allt i min graviditet. Hur vårt Pyret blev till, hur jag mår och mycket om känslor som inte alltid är positiva.

    läs gärna den http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar