KUB
Septemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    KUB

    Gjort KUB idag! Gick jättebra! Fick bra resultat och fick se en livlig, underbar liten bebis <3 med ett hjärta som slog så fint! Blev flyttad och väntar numer en augustibebis istället (28/8 är det som gäller nu) men hänger kvar här ändå, tror säkert att det blir en septemberbebis iaf till slut
  2. 1
    KUB Gjort KUB idag! Gick jättebra! Fick bra resultat och fick se en livlig, underbar liten bebis <3 med ett hjärta som slog så fint! Blev flyttad och väntar numer en augustibebis istället (28/8 är det som gäller nu) men hänger kvar här ändå, tror säkert att det blir en septemberbebis iaf till slut
  3. Medlem sedan
    Feb 2010
    #2
    Spännande! Och skönt att allt såg bra ut
    Du är mer än välkommen att stanna kvar i denna grupp, det är ju trots allt + - 2 v.
    Hur kommer det sig att du fått göra ett KUB?
  4. 2
    Spännande! Och skönt att allt såg bra ut
    Du är mer än välkommen att stanna kvar i denna grupp, det är ju trots allt + - 2 v.
    Hur kommer det sig att du fått göra ett KUB?
  5. Medlem sedan
    Feb 2015
    #3
    Juliadaniel var bor du?Är inte KUB ngt man blir erbjuden i eran stad / kommun. Bor i Jönköping och här får man välja ifall man vill göra ett,för att kanske känna sig lite tryggare el vad man nu har för orsak. :-)
  6. 3
    Juliadaniel var bor du?Är inte KUB ngt man blir erbjuden i eran stad / kommun. Bor i Jönköping och här får man välja ifall man vill göra ett,för att kanske känna sig lite tryggare el vad man nu har för orsak. :-)
  7. Medlem sedan
    Feb 2010
    #4
    Jaha.. Hm nej inte vad jag vet.. Väntar ju första barnet så jag har egentligen ingen direkt koll! Men enligt min kompis som har barn och väntar sitt andra, så var det kvinnor över 35 som fick erbjudande om sånt.. Men Jag ska till BM på tisdag och ska kolla med henne hur det är som, det hade varit skönt med ett litet livstecken sådär :-)
  8. 4
    Jaha.. Hm nej inte vad jag vet.. Väntar ju första barnet så jag har egentligen ingen direkt koll! Men enligt min kompis som har barn och väntar sitt andra, så var det kvinnor över 35 som fick erbjudande om sånt.. Men Jag ska till BM på tisdag och ska kolla med henne hur det är som, det hade varit skönt med ett litet livstecken sådär :-)
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5

    KUB

    Här blir alla erbjudna, men är man som jag under 35 så får man betala det själv. Mycket pengar men det var såå värt det!
  10. 5
    KUB Här blir alla erbjudna, men är man som jag under 35 så får man betala det själv. Mycket pengar men det var såå värt det!
  11. Medlem sedan
    Jan 2015
    #6
    Jag har tagit blodprover för KuB och ska på ultraljud den 12mars, då är vi i vecka14. Vi fick säga till själva på vårt inskrivningssamtal att vi ville göra det! Och vi behöver inte betala något för de, utan fick en remiss hem skickad
    Vi längtar massor och efter ultraljudet om allt ser bra ut har vi tänkt gå ut med de 😊
  12. 6
    Jag har tagit blodprover för KuB och ska på ultraljud den 12mars, då är vi i vecka14. Vi fick säga till själva på vårt inskrivningssamtal att vi ville göra det! Och vi behöver inte betala något för de, utan fick en remiss hem skickad
    Vi längtar massor och efter ultraljudet om allt ser bra ut har vi tänkt gå ut med de 😊
  13. Medlem sedan
    Feb 2015
    #7
    Vi gjorde också KUB, erbjuds gratis till alla här
    Vi hade mycket låg risk och det kändes bra och så fick vi ju se den lille också. Helt underbar känsla!!
  14. 7
    Vi gjorde också KUB, erbjuds gratis till alla här
    Vi hade mycket låg risk och det kändes bra och så fick vi ju se den lille också. Helt underbar känsla!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar