Nationella prov i åk 6
Bokstavsbarn
  1. Anonym
    #1

    Nationella prov i åk 6

    Gör alla era barn de nationella proven i åk 6? Vår son vet på förhand att han får F och är absolut inte motiverad och har t o m svårt att komma iväg till skolan de dagarna, på gränsen till skolvägran.
    Han ligger på 75 på wisctesten och är inte behörig att gå i särskolan, men ligger strax däröver.
  2. 1
    Nationella prov i åk 6 Gör alla era barn de nationella proven i åk 6? Vår son vet på förhand att han får F och är absolut inte motiverad och har t o m svårt att komma iväg till skolan de dagarna, på gränsen till skolvägran.
    Han ligger på 75 på wisctesten och är inte behörig att gå i särskolan, men ligger strax däröver.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Har en liknande son

    Jag minns inte riktigt men jag har för mig att de valde ut vissa delar av de nationella proven som han fick göra. Det börjar bli länge sedan, jag minns inte detaljerna. Killen fyllde nyss 18...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Har en liknande son Jag minns inte riktigt men jag har för mig att de valde ut vissa delar av de nationella proven som han fick göra. Det börjar bli länge sedan, jag minns inte detaljerna. Killen fyllde nyss 18...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar