Plussat igår!
Novemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2015
    #1

    Plussat igår!

    Hej!
    Jag plussade igår och satsn vad jagväntat på detta pluss, tror jag använt 17 stickor 😝
    Jag mår rätt bra, har känt tidigt att jag troligen blivit gravid. Många små hormonpåslag, just nu är jag mest ilsen :O
  2. 1
    Plussat igår! Hej!
    Jag plussade igår och satsn vad jagväntat på detta pluss, tror jag använt 17 stickor 😝
    Jag mår rätt bra, har känt tidigt att jag troligen blivit gravid. Många små hormonpåslag, just nu är jag mest ilsen :O
  3. Medlem sedan
    Mar 2015
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Trasslan0 Visa inlägg
    Hej!
    Jag plussade igår och satsn vad jagväntat på detta pluss, tror jag använt 17 stickor 😝
    Jag mår rätt bra, har känt tidigt att jag troligen blivit gravid. Många små hormonpåslag, just nu är jag mest ilsen :O
    Oj vad felstavat det blev
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Trasslan0 Visa inlägg
    Hej!
    Jag plussade igår och satsn vad jagväntat på detta pluss, tror jag använt 17 stickor 😝
    Jag mår rätt bra, har känt tidigt att jag troligen blivit gravid. Många små hormonpåslag, just nu är jag mest ilsen :O
    Oj vad felstavat det blev
  5. Medlem sedan
    Feb 2015
    #3
    Hejhej! Välkommen 😊 skönt att höra att nån är värre än jag med stickorna 😂 dom kommer ruinera mig 😂
  6. 3
    Hejhej! Välkommen 😊 skönt att höra att nån är värre än jag med stickorna 😂 dom kommer ruinera mig 😂
  7. Medlem sedan
    Mar 2015
    #4
    Citat Ursprungligen postat av Jet85 Visa inlägg
    Hejhej! Välkommen 😊 skönt att höra att nån är värre än jag med stickorna 😂 dom kommer ruinera mig 😂
    Tack tack!! 😄

    Hahaha!! Ja det blev lite väl många 😳😁
    Men när man känner själv att man är gravid så blir jag frustrerad över att det inte visar nått och tiden går såå långsamt.
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av Jet85 Visa inlägg
    Hejhej! Välkommen 😊 skönt att höra att nån är värre än jag med stickorna 😂 dom kommer ruinera mig 😂
    Tack tack!! 😄

    Hahaha!! Ja det blev lite väl många 😳😁
    Men när man känner själv att man är gravid så blir jag frustrerad över att det inte visar nått och tiden går såå långsamt.
  9. Medlem sedan
    Mar 2015
    #5
    Jag plussade 6/3 och är idag i vecka 8 (7+3), är beräknad i början på nov
  10. 5
    Jag plussade 6/3 och är idag i vecka 8 (7+3), är beräknad i början på nov
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar