GAAAH sjukgymnaster
Träning
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    GAAAH sjukgymnaster

    Träffade en sjukgymnast för att få träningsprogram på sjukhuset igår. Då frågade jag när jag kunde börja springa, nja, du kan väl ta raska promenader (vad sjutton har jag sysslat med den här månaden) sedan frågade jag om när det är dags att kunna cykla igen "du kan ju ta några tramptag på din motionscykel"
    OK, där var ribban. De är väl nöjda om den gamla tanten *pekar på mig* kan vända ett blad i "Hänt i veckan"
    Idag lyckades jag få tid på Idrottskliniken, när sjukgymnasten ringde och enligt honom kan jag börja springa nu, med handen i stöd (men jag skulle hoppa över att ramla tyckte han) och cyklingen när handleden är tillräckligt stabil.
  2. 1
    GAAAH sjukgymnaster Träffade en sjukgymnast för att få träningsprogram på sjukhuset igår. Då frågade jag när jag kunde börja springa, nja, du kan väl ta raska promenader (vad sjutton har jag sysslat med den här månaden) sedan frågade jag om när det är dags att kunna cykla igen "du kan ju ta några tramptag på din motionscykel"
    OK, där var ribban. De är väl nöjda om den gamla tanten *pekar på mig* kan vända ett blad i "Hänt i veckan"
    Idag lyckades jag få tid på Idrottskliniken, när sjukgymnasten ringde och enligt honom kan jag börja springa nu, med handen i stöd (men jag skulle hoppa över att ramla tyckte han) och cyklingen när handleden är tillräckligt stabil.
  3. Salander
    #2
    Ja man får välja de mer idrottsinriktade om man ska få rätt svar
  4. 2
    Ja man får välja de mer idrottsinriktade om man ska få rätt svar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar