En dröm i uppfyllelse?
Novemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    En dröm i uppfyllelse?

    Hej alla!
    Vi plussade i lördags, och trots 4 st test under helgen och ett test idag känns det totalt overkligt.
    Det har inte landat än.
    För oss tog det 1 år och 10 månader att bli gravida och vi lyckades på tredje IVF-försöket. Jag går in i vecka 6 imorn. Kommer inte vara så aktiv här förrän efter vårt tidiga UL på IVF-kliniken den 27 mars. Efter det hoppas jag att detta har landat lite.
    Bor i Stockholm och fyller 29 år nu i mars.

  2. 1
    En dröm i uppfyllelse? Hej alla!
    Vi plussade i lördags, och trots 4 st test under helgen och ett test idag känns det totalt overkligt.
    Det har inte landat än.
    För oss tog det 1 år och 10 månader att bli gravida och vi lyckades på tredje IVF-försöket. Jag går in i vecka 6 imorn. Kommer inte vara så aktiv här förrän efter vårt tidiga UL på IVF-kliniken den 27 mars. Efter det hoppas jag att detta har landat lite.
    Bor i Stockholm och fyller 29 år nu i mars.

  3. Medlem sedan
    Mar 2015
    #2
    Grattis!
    Vi har också försökt väldigt länge, jag är nu i vecka 6+2. Det tar tid innan det landar! Och guud vad man väntar på att dagarna ska gå och vecka 12 ska vara framme, snart 😊. Men det var som någon annan här sa, vi är vana att vänta 😊.
  4. 2
    Grattis!
    Vi har också försökt väldigt länge, jag är nu i vecka 6+2. Det tar tid innan det landar! Och guud vad man väntar på att dagarna ska gå och vecka 12 ska vara framme, snart 😊. Men det var som någon annan här sa, vi är vana att vänta 😊.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar