Sprattel!!!
Septemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Sprattel!!!

    Igår kväll när jag låg i soffan fick jag ÄNTLIGEN känna lite bebis-sprattel!!! Så underbart härligt! Som jag längtat efter det!
  2. 1
    Sprattel!!! Igår kväll när jag låg i soffan fick jag ÄNTLIGEN känna lite bebis-sprattel!!! Så underbart härligt! Som jag längtat efter det!
  3. Medlem sedan
    May 2014
    #2
    Åh, vilken härlig känsla! Jag ser fram emot det vilken vecka är du i?
  4. 2
    Åh, vilken härlig känsla! Jag ser fram emot det vilken vecka är du i?
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    Sprattel!!!

    Är i v 17 Kände inget alls förrän i v 20-21 med första barnet, så känns skönt att få känna så tidigt nu
  6. 3
    Sprattel!!! Är i v 17 Kände inget alls förrän i v 20-21 med första barnet, så känns skönt att få känna så tidigt nu
  7. Medlem sedan
    Feb 2013
    #4
    Ååh vad jag längtar!!! gravid i vecka 14 med andra barnet och kände i vecka 18 med första så jag hoppas få ett livstecken snart! !!
  8. 4
    Ååh vad jag längtar!!! gravid i vecka 14 med andra barnet och kände i vecka 18 med första så jag hoppas få ett livstecken snart! !!
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5

    Sprattel!!!

    Går in i v 18 idag och känner nu bebisen nästan dagligen! Så underbart härligt! <3
  10. 5
    Sprattel!!! Går in i v 18 idag och känner nu bebisen nästan dagligen! Så underbart härligt! <3
  11. Medlem sedan
    Feb 2015
    #6
    Åh vad härligt, jag är i v 17+3 och har känt av lite sprattel men väldigt lite. Längtar tills det blir mer tydligt!
  12. 6
    Åh vad härligt, jag är i v 17+3 och har känt av lite sprattel men väldigt lite. Längtar tills det blir mer tydligt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar