Berätta för andra?
Oktoberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2015
    #1

    Berätta för andra?

    Hej alla!

    Jag är beräknad till 13 oktober och undrar när alla tycker man ska berätta?

    Hur har ni upplevt graviditeten ? Och när slipper man oroa sig för missfall? går in i v.11 imorgon.

    Tacksam för svar
  2. 1
    Berätta för andra? Hej alla!

    Jag är beräknad till 13 oktober och undrar när alla tycker man ska berätta?

    Hur har ni upplevt graviditeten ? Och när slipper man oroa sig för missfall? går in i v.11 imorgon.

    Tacksam för svar
  3. Medlem sedan
    Feb 2010
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Diana90 Visa inlägg
    Hej alla!

    Jag är beräknad till 13 oktober och undrar när alla tycker man ska berätta?

    Hur har ni upplevt graviditeten ? Och när slipper man oroa sig för missfall? går in i v.11 imorgon.

    Tacksam för svar
    Hej!
    Vi valde att berätta för min mamma och sedan sambons föräldrar innan v12. Just för att ha någon att prata med :-)
    Sen efter v12 berättade vi för fler och fler vid tillfälle :-) just pga att det är mer säkert då och inte lika hemligt liksom!

    Mvh Julia
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Diana90 Visa inlägg
    Hej alla!

    Jag är beräknad till 13 oktober och undrar när alla tycker man ska berätta?

    Hur har ni upplevt graviditeten ? Och när slipper man oroa sig för missfall? går in i v.11 imorgon.

    Tacksam för svar
    Hej!
    Vi valde att berätta för min mamma och sedan sambons föräldrar innan v12. Just för att ha någon att prata med :-)
    Sen efter v12 berättade vi för fler och fler vid tillfälle :-) just pga att det är mer säkert då och inte lika hemligt liksom!

    Mvh Julia
  5. Medlem sedan
    May 2015
    #3
    Hejsan!

    Jag väntar mitt första barn i oktober och jag bloggar också öppenhjärtligt och ärligt om allt i min graviditet. Hur vårt Pyret blev till, hur jag mår och mycket om känslor som inte alltid är positiva.

    läs gärna den http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
  6. 3
    Hejsan!

    Jag väntar mitt första barn i oktober och jag bloggar också öppenhjärtligt och ärligt om allt i min graviditet. Hur vårt Pyret blev till, hur jag mår och mycket om känslor som inte alltid är positiva.

    läs gärna den http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar