flytta med 13-åring
Tonåringar
  1. Anonym
    #1

    flytta med 13-åring

    Jag har funderingar på att flytta till min farmors hus på landet. Min son vill inte och jag känner mig maktlös. Vi bor i lägenhet nu och alla pengar går åt till hyran.
    Ska jag stanna pga sonens vilja eller flytta ändå? Sonen behöver troligen byta skola om vi flyttar. Känner mig som en usel mamma och undrar om det är befogat?
  2. 1
    flytta med 13-åring Jag har funderingar på att flytta till min farmors hus på landet. Min son vill inte och jag känner mig maktlös. Vi bor i lägenhet nu och alla pengar går åt till hyran.
    Ska jag stanna pga sonens vilja eller flytta ändå? Sonen behöver troligen byta skola om vi flyttar. Känner mig som en usel mamma och undrar om det är befogat?
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Jag kan förstå din son och förstå dig på en och samma gång. Finns det ingen kompromiss? Ett hus på landet kan vara väldigt dyrt att värma upp och om sonen ska till kompisar och aktiviteter krävs det bil som också kostar mycket. Det borde gå att hitta en lägenhet som blir lika billigt som huset tänker jag.
    Ha det gott!
  4. 2
    Jag kan förstå din son och förstå dig på en och samma gång. Finns det ingen kompromiss? Ett hus på landet kan vara väldigt dyrt att värma upp och om sonen ska till kompisar och aktiviteter krävs det bil som också kostar mycket. Det borde gå att hitta en lägenhet som blir lika billigt som huset tänker jag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar