Vad kan jag läsa till tröst?
Föräldraskap - kristen
  1. Vilsen och ledsen
    #1

    Vad kan jag läsa till tröst?

    Ja, som rubrikerna lyder... Har ni några idéer om vad jag kan läsa för böcker, texter eller dikter för jag känner mig lite ledsen och tom nu. En mild sorg, kan man kanske säga. Alla tips mottages vänligt, både andliga/religiösa texter men även annat "själsligt" går bra. Helst sådant som du själv har läst och tyckt att du har fått tröst av. Jag kunde ha ställt frågan på oäf men just nu vill jag vara anonym. Hoppas det är okej.

    Det är ju nästan ingen som använder det här snacket, längre. Synd att allt ska finnas på Facebook nuförtiden. Förresten, eftersom nästan ingen är här... Är det någon som känner till ifall det finns något annat öppet forum för religions- och eller själsliga frågor? Kan någon i så fall vara vänlig att länka dit.

    Tack på förhand. Hoppas ni får en fin påsk, allihop.
  2. 1
    Vad kan jag läsa till tröst? Ja, som rubrikerna lyder... Har ni några idéer om vad jag kan läsa för böcker, texter eller dikter för jag känner mig lite ledsen och tom nu. En mild sorg, kan man kanske säga. Alla tips mottages vänligt, både andliga/religiösa texter men även annat "själsligt" går bra. Helst sådant som du själv har läst och tyckt att du har fått tröst av. Jag kunde ha ställt frågan på oäf men just nu vill jag vara anonym. Hoppas det är okej.

    Det är ju nästan ingen som använder det här snacket, längre. Synd att allt ska finnas på Facebook nuförtiden. Förresten, eftersom nästan ingen är här... Är det någon som känner till ifall det finns något annat öppet forum för religions- och eller själsliga frågor? Kan någon i så fall vara vänlig att länka dit.

    Tack på förhand. Hoppas ni får en fin påsk, allihop.
  3. Medlem sedan
    Mar 2015
    #2

    hej :)

    Citat Ursprungligen postat av Vilsen och ledsen Visa inlägg
    Ja, som rubrikerna lyder... Har ni några idéer om vad jag kan läsa för böcker, texter eller dikter för jag känner mig lite ledsen och tom nu. En mild sorg, kan man kanske säga. Alla tips mottages vänligt, både andliga/religiösa texter men även annat "själsligt" går bra. Helst sådant som du själv har läst och tyckt att du har fått tröst av. Jag kunde ha ställt frågan på oäf men just nu vill jag vara anonym. Hoppas det är okej.

    Det är ju nästan ingen som använder det här snacket, längre. Synd att allt ska finnas på Facebook nuförtiden. Förresten, eftersom nästan ingen är här... Är det någon som känner till ifall det finns något annat öppet forum för religions- och eller själsliga frågor? Kan någon i så fall vara vänlig att länka dit.

    Tack på förhand. Hoppas ni får en fin påsk, allihop.
    Kära du!
    Tråkigt att du ska behöva må så!
    Vill tipsa om en bok som heter "leva med mål och mening " av Rick Warren.

    För Gud är ingenting omöjligt och du är högt älskad och dyrbar!
  4. 2
    hej :)
    Citat Ursprungligen postat av Vilsen och ledsen Visa inlägg
    Ja, som rubrikerna lyder... Har ni några idéer om vad jag kan läsa för böcker, texter eller dikter för jag känner mig lite ledsen och tom nu. En mild sorg, kan man kanske säga. Alla tips mottages vänligt, både andliga/religiösa texter men även annat "själsligt" går bra. Helst sådant som du själv har läst och tyckt att du har fått tröst av. Jag kunde ha ställt frågan på oäf men just nu vill jag vara anonym. Hoppas det är okej.

    Det är ju nästan ingen som använder det här snacket, längre. Synd att allt ska finnas på Facebook nuförtiden. Förresten, eftersom nästan ingen är här... Är det någon som känner till ifall det finns något annat öppet forum för religions- och eller själsliga frågor? Kan någon i så fall vara vänlig att länka dit.

    Tack på förhand. Hoppas ni får en fin påsk, allihop.
    Kära du!
    Tråkigt att du ska behöva må så!
    Vill tipsa om en bok som heter "leva med mål och mening " av Rick Warren.

    För Gud är ingenting omöjligt och du är högt älskad och dyrbar!
  5. Vilsen och ledsen
    #3
    Tack, snälla du, för ditt svar. Det värmde
  6. 3
    Tack, snälla du, för ditt svar. Det värmde
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar