Hur går det för er?
Novemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2015
    #1

    Hur går det för er?

    Hur mår ni där ute? Vad har ni för symtomer? Har ni en förstående partner?
    Själv kräks jag minst 5ggr per dag och mår illa hela dagarna.. I morgon ska jag berätta för syskonen, jag har lagt ett par bebisstrumpor i ett påskägg 😊
    Kram på er!
  2. 1
    Hur går det för er? Hur mår ni där ute? Vad har ni för symtomer? Har ni en förstående partner?
    Själv kräks jag minst 5ggr per dag och mår illa hela dagarna.. I morgon ska jag berätta för syskonen, jag har lagt ett par bebisstrumpor i ett påskägg 😊
    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jan 2015
    #2
    Hej! Jag låg just och konstaterade att jag inte alls mår lika illa som i början! Det finns hopp! Vi är i 16+1 idag, du? Men i fredags började jag få ont i ländryggen och ska ringa bm imorrn för att bli upplyst kring foglossning. Mindre kul. Hoppas illamåendet blir bättre!
  4. 2
    Hej! Jag låg just och konstaterade att jag inte alls mår lika illa som i början! Det finns hopp! Vi är i 16+1 idag, du? Men i fredags började jag få ont i ländryggen och ska ringa bm imorrn för att bli upplyst kring foglossning. Mindre kul. Hoppas illamåendet blir bättre!
  5. Medlem sedan
    Mar 2015
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Ickela Visa inlägg
    Hej! Jag låg just och konstaterade att jag inte alls mår lika illa som i början! Det finns hopp! Vi är i 16+1 idag, du? Men i fredags började jag få ont i ländryggen och ska ringa bm imorrn för att bli upplyst kring foglossning. Mindre kul. Hoppas illamåendet blir bättre!
    Jag är i vecka 9. Så det är bäl då man ska må piss.
    Foglossning är inte heller så kul, hoppas det släpper för dig 😊
    Tack det hoppas jag med, med min äldsta så kräktes jag tio ggr om dagen i fem månader 😳 har varit lite bättre med dom andra, tack och lov.
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Ickela Visa inlägg
    Hej! Jag låg just och konstaterade att jag inte alls mår lika illa som i början! Det finns hopp! Vi är i 16+1 idag, du? Men i fredags började jag få ont i ländryggen och ska ringa bm imorrn för att bli upplyst kring foglossning. Mindre kul. Hoppas illamåendet blir bättre!
    Jag är i vecka 9. Så det är bäl då man ska må piss.
    Foglossning är inte heller så kul, hoppas det släpper för dig 😊
    Tack det hoppas jag med, med min äldsta så kräktes jag tio ggr om dagen i fem månader 😳 har varit lite bättre med dom andra, tack och lov.
  7. Medlem sedan
    Jan 2015
    #4
    Citat Ursprungligen postat av Trasslan0 Visa inlägg
    Jag är i vecka 9. Så det är bäl då man ska må piss.
    Foglossning är inte heller så kul, hoppas det släpper för dig 😊
    Tack det hoppas jag med, med min äldsta så kräktes jag tio ggr om dagen i fem månader 😳 har varit lite bättre med dom andra, tack och lov.
    Usha! Illamåendet är vetkligen hemskt, jag ville ju inte äta ngt heller. Och just DET brukar inte vara problematiskt för mig annars. Hoppas att du slipper ha det sådär i fem månader igen! Ve och fasa! :P
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av Trasslan0 Visa inlägg
    Jag är i vecka 9. Så det är bäl då man ska må piss.
    Foglossning är inte heller så kul, hoppas det släpper för dig 😊
    Tack det hoppas jag med, med min äldsta så kräktes jag tio ggr om dagen i fem månader 😳 har varit lite bättre med dom andra, tack och lov.
    Usha! Illamåendet är vetkligen hemskt, jag ville ju inte äta ngt heller. Och just DET brukar inte vara problematiskt för mig annars. Hoppas att du slipper ha det sådär i fem månader igen! Ve och fasa! :P
  9. Medlem sedan
    Mar 2015
    #5
    Hej!
    Jag är också i vecka 9, har mått prima fram tills nu. Har inte spytt eller så men har börjat må lite illa & tappat aptiten i stort sett helt..
  10. 5
    Hej!
    Jag är också i vecka 9, har mått prima fram tills nu. Har inte spytt eller så men har börjat må lite illa & tappat aptiten i stort sett helt..
  11. Medlem sedan
    Apr 2015
    #6

    Bebis

    Hej!
    Jag och min sambo väntar nu vårt första barn och ska på ultraljud på fredag lite oklart med datum men ett november barn kommer det bli
    Jag är mest trött men annars mår jag bra.
    När kommer era små mirakel? Har ni varit på något ultraljud än?
  12. 6
    Bebis Hej!
    Jag och min sambo väntar nu vårt första barn och ska på ultraljud på fredag lite oklart med datum men ett november barn kommer det bli
    Jag är mest trött men annars mår jag bra.
    När kommer era små mirakel? Har ni varit på något ultraljud än?
  13. Medlem sedan
    Jan 2015
    #7
    Grattis! Det är min och sambons första också, kommer i mitten av september. Vi bor i norrbotten o deltar i en studie här då dom undersöker lite extra vilket innebär att vi har fått åka in på ett par exra ultraljud. Det är surrealistiskt när man ser att det verkligen är en person där inne. När vår började kullerbytta o ha sig så kom tårarna. Det är helt magiskt, ni har att se fram emot! vårat "riktiga" ul är om två veckor (19+1).
  14. 7
    Grattis! Det är min och sambons första också, kommer i mitten av september. Vi bor i norrbotten o deltar i en studie här då dom undersöker lite extra vilket innebär att vi har fått åka in på ett par exra ultraljud. Det är surrealistiskt när man ser att det verkligen är en person där inne. När vår började kullerbytta o ha sig så kom tårarna. Det är helt magiskt, ni har att se fram emot! vårat "riktiga" ul är om två veckor (19+1).
  15. Medlem sedan
    Mar 2015
    #8
    Citat Ursprungligen postat av Lycka! Visa inlägg
    Hej!
    Jag är också i vecka 9, har mått prima fram tills nu. Har inte spytt eller så men har börjat må lite illa & tappat aptiten i stort sett helt..
    När är det beräknat att du ska få? 11/11 är vårt datum 😄
    Aptit har jag men jag får inte behålla något...
    Hoppas din aptit hittar tillbaka 😊
  16. 8
    Citat Ursprungligen postat av Lycka! Visa inlägg
    Hej!
    Jag är också i vecka 9, har mått prima fram tills nu. Har inte spytt eller så men har börjat må lite illa & tappat aptiten i stort sett helt..
    När är det beräknat att du ska få? 11/11 är vårt datum 😄
    Aptit har jag men jag får inte behålla något...
    Hoppas din aptit hittar tillbaka 😊
  17. Medlem sedan
    May 2014
    #9
    Vi är också beräknade 11/11.
  18. 9
    Vi är också beräknade 11/11.
  19. Medlem sedan
    Mar 2015
    #10
    Citat Ursprungligen postat av Trasslan0 Visa inlägg
    När är det beräknat att du ska få? 11/11 är vårt datum 
    Aptit har jag men jag får inte behålla något...
    Hoppas din aptit hittar tillbaka 
    Vi är beräknade 14/11
    Jag får ner salta kex & isglass för tillfället men kämpar på, har hört att det blir bättre kring v.12
  20. 10
    Citat Ursprungligen postat av Trasslan0 Visa inlägg
    När är det beräknat att du ska få? 11/11 är vårt datum 
    Aptit har jag men jag får inte behålla något...
    Hoppas din aptit hittar tillbaka 
    Vi är beräknade 14/11
    Jag får ner salta kex & isglass för tillfället men kämpar på, har hört att det blir bättre kring v.12
  21. Medlem sedan
    Apr 2015
    #11
    Hej!
    Känns riktigt riktigt pinsamt inte ha helt koll på hur långt gången jag är =/ ...men är i v.10 nånstans -mådde illa dagligen från v.6-7, nu har det värsta börjat släppa -haft tur (än så länge?)och sluppit kräkningar!
    Första ul är inbokat 11e kan knappt vänta....första för både mig och killen, dessutom helt oplanerat så de är pirrigt värre -prel.beräknad 18/11
  22. 11
    Hej!
    Känns riktigt riktigt pinsamt inte ha helt koll på hur långt gången jag är =/ ...men är i v.10 nånstans -mådde illa dagligen från v.6-7, nu har det värsta börjat släppa -haft tur (än så länge?)och sluppit kräkningar!
    Första ul är inbokat 11e kan knappt vänta....första för både mig och killen, dessutom helt oplanerat så de är pirrigt värre -prel.beräknad 18/11
  23. Medlem sedan
    May 2015
    #12
    Hejsan!

    Jag väntar mitt första barn i oktober och jag bloggar också öppenhjärtligt och ärligt om allt i min graviditet. Hur vårt Pyret blev till, hur jag mår och mycket om känslor som inte alltid är positiva.

    läs gärna den http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
  24. 12
    Hejsan!

    Jag väntar mitt första barn i oktober och jag bloggar också öppenhjärtligt och ärligt om allt i min graviditet. Hur vårt Pyret blev till, hur jag mår och mycket om känslor som inte alltid är positiva.

    läs gärna den http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar