RUL
Septemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    RUL

    Imorgon är det dags!!! Bara några få ynka timmar kvar Det som "nyss" var evigheter bort När har ni andra RUL?
  2. 1
    RUL Imorgon är det dags!!! Bara några få ynka timmar kvar Det som "nyss" var evigheter bort När har ni andra RUL?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2

    RUL

    Allt såg bra ut!!!
  4. 2
    RUL Allt såg bra ut!!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2015
    #3
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Allt såg bra ut!!!
    Vad skönt för er! . Vi har RUL den 24/4 så inte alls långt kvar heller längtar som sjutton & hoppas man kan se vad de är för liten krabat där inne!
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Allt såg bra ut!!!
    Vad skönt för er! . Vi har RUL den 24/4 så inte alls långt kvar heller längtar som sjutton & hoppas man kan se vad de är för liten krabat där inne!
  7. Medlem sedan
    Mar 2015
    #4
    Vi har rul på måndag hoppas allt fortfarande ser bra ut, var på ett första ultraljud i vecka 12 (visste inte vecka pga väldigt oregelbunden mens) så har redan fått se den lille
  8. 4
    Vi har rul på måndag hoppas allt fortfarande ser bra ut, var på ett första ultraljud i vecka 12 (visste inte vecka pga väldigt oregelbunden mens) så har redan fått se den lille
  9. Medlem sedan
    Mar 2015
    #5
    tog/kommer ni ta reda på kön förresten, om de kan se det?
  10. 5
    tog/kommer ni ta reda på kön förresten, om de kan se det?
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6

    RUL

    Vi tog inte reda på det. Vill ha den överraskningen kvar
  12. 6
    RUL Vi tog inte reda på det. Vill ha den överraskningen kvar
  13. Medlem sedan
    Mar 2015
    #7
    rul idag & allt såg bra ut kunde inte se kön men barnmorskan gissade ändå på flicka, men är ju 50/50 jag har dock känt på mig att det är en tjej men det får vi ju se!
  14. 7
    rul idag & allt såg bra ut kunde inte se kön men barnmorskan gissade ändå på flicka, men är ju 50/50 jag har dock känt på mig att det är en tjej men det får vi ju se!
  15. Medlem sedan
    Feb 2015
    #8
    Hej! Var på RUL den 27/4! Blev lite ledsen där då man kunde se ett misstänkt gomspalt, men man kunde se fostervatten i magen vilket betyder att bebisen kan svälja! Men allt annat såg bra ut en riktigt liten fotbollsspelare denna gången bestämde jag mig för o veta kön, så det blir en liten flicka till😊
  16. 8
    Hej! Var på RUL den 27/4! Blev lite ledsen där då man kunde se ett misstänkt gomspalt, men man kunde se fostervatten i magen vilket betyder att bebisen kan svälja! Men allt annat såg bra ut en riktigt liten fotbollsspelare denna gången bestämde jag mig för o veta kön, så det blir en liten flicka till😊
  17. Medlem sedan
    Jan 2015
    #9
    Vi var också på RUL den 20/4. Allt såg fint ut, bf framflyttat en dag till den 21/9. Ville ta reda på könet, men den låg med korsade ben och var inte alls villig att ändra position! Vi funderar på att för göra ett 3D/4D UL i v.26-27. Någon som har erfarenhet av det? Upplevelsen? Värt pengarna?
  18. 9
    Vi var också på RUL den 20/4. Allt såg fint ut, bf framflyttat en dag till den 21/9. Ville ta reda på könet, men den låg med korsade ben och var inte alls villig att ändra position! Vi funderar på att för göra ett 3D/4D UL i v.26-27. Någon som har erfarenhet av det? Upplevelsen? Värt pengarna?
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10

    RUL

    Ingen erfarenhet själv av det, men har en bekant som gjorde det med första barnet och de var jättenöjda.
  20. 10
    RUL Ingen erfarenhet själv av det, men har en bekant som gjorde det med första barnet och de var jättenöjda.
  21. Medlem sedan
    Aug 2011
    #11

    RUL

    Det blev en tjej! Den 26/8, 2 dagar före BF, kom hon
  22. 11
    RUL Det blev en tjej! Den 26/8, 2 dagar före BF, kom hon
  23. Medlem sedan
    Jan 2015
    #12
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Det blev en tjej! Den 26/8, 2 dagar före BF, kom hon
    Oh Grattis till er!! Hoppas ni alla mår underbart...
  24. 12
    Citat Ursprungligen postat av rosa_84 Visa inlägg
    Det blev en tjej! Den 26/8, 2 dagar före BF, kom hon
    Oh Grattis till er!! Hoppas ni alla mår underbart...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar