Steriliserad ... Nu gravid med No 5
Novemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Apr 2015
    #1

    Steriliserad ... Nu gravid med No 5



    Hej!

    Väntar uppenbarligen No 5 i ordningen ...
    Bf enligt VUL igår 22/11

    Ansluter mig till gruppen å passar på å gratta er som fått ett plus )
  2. 1
    Steriliserad ... Nu gravid med No 5

    Hej!

    Väntar uppenbarligen No 5 i ordningen ...
    Bf enligt VUL igår 22/11

    Ansluter mig till gruppen å passar på å gratta er som fått ett plus )
  3. Medlem sedan
    Mar 2015
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Mammsidojsi Visa inlägg



    Hej!

    Väntar uppenbarligen No 5 i ordningen ...
    Bf enligt VUL igår 22/11

    Ansluter mig till gruppen å passar på å gratta er som fått ett plus )
    Hej!
    Herregud vilken grej!
    Hur känns det för dig nu då, då det inte var tanken?
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Mammsidojsi Visa inlägg



    Hej!

    Väntar uppenbarligen No 5 i ordningen ...
    Bf enligt VUL igår 22/11

    Ansluter mig till gruppen å passar på å gratta er som fått ett plus )
    Hej!
    Herregud vilken grej!
    Hur känns det för dig nu då, då det inte var tanken?
  5. Medlem sedan
    Apr 2015
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Trasslan0 Visa inlägg
    Hej!
    Herregud vilken grej!
    Hur känns det för dig nu då, då det inte var tanken?
    Ja !!
    De e verkligen helt galet.
    Ja fattar de inte ännu men nu är de ett faktum och vi utvidgar barnaskaran till 6 barn ... Hehe inräknad bonussonen.
    Kommer bli ca 20 år mellan barn no 1 å den här 😱
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Trasslan0 Visa inlägg
    Hej!
    Herregud vilken grej!
    Hur känns det för dig nu då, då det inte var tanken?
    Ja !!
    De e verkligen helt galet.
    Ja fattar de inte ännu men nu är de ett faktum och vi utvidgar barnaskaran till 6 barn ... Hehe inräknad bonussonen.
    Kommer bli ca 20 år mellan barn no 1 å den här 😱
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Då är vi två som ska få nr 5, visserligen var min planerat men herregud vilken grej, hur känns det, jag skulle nog vara chockad om jag vore du...här gruvar vi hur vi ska berätta för omvärlden att en femma är på G, kommer bli mycket negativa kommentarer men fortfarande är det vi som föder, uppfostrar o försörjer barnen så det angår egentligen hur många vi bakar fram, hur har reaktionerna varit kring din gradvitet?
  8. 4
    Då är vi två som ska få nr 5, visserligen var min planerat men herregud vilken grej, hur känns det, jag skulle nog vara chockad om jag vore du...här gruvar vi hur vi ska berätta för omvärlden att en femma är på G, kommer bli mycket negativa kommentarer men fortfarande är det vi som föder, uppfostrar o försörjer barnen så det angår egentligen hur många vi bakar fram, hur har reaktionerna varit kring din gradvitet?
  9. Medlem sedan
    Apr 2015
    #5
    Citat Ursprungligen postat av -kråkan- Visa inlägg
    Då är vi två som ska få nr 5, visserligen var min planerat men herregud vilken grej, hur känns det, jag skulle nog vara chockad om jag vore du...här gruvar vi hur vi ska berätta för omvärlden att en femma är på G, kommer bli mycket negativa kommentarer men fortfarande är det vi som föder, uppfostrar o försörjer barnen så det angår egentligen hur många vi bakar fram, hur har reaktionerna varit kring din gradvitet?

    Ne de e väll ens egna ensak hur många barn man väljer att sätta till världen.
    Vi har inte gått ut med den ännu, bara de absolut närmsta som vet.
    Vi väntar till efter kub-testet med att gå ut med de.
    Vi va chokade båda 2 ... Pratade mycke fram å tillbaka då vi båda verkligen inte önskade oss flera barn.
    Själv steriliserade jag mig i mars 2014 med metoden Essure som anses vara Liiiite säkrare än de andra metoderna. Var på kontroll så sent som i augusti och allt såg bra ut å där med såklart kört att bli gravid.
    Men 3 på 1000 händer de ju och då ... Så nu tror ja inte att de finns nått annat än avhållsamhet som är säkert
    (har p-piller barn oxå)
    Så ... iaf så bestämde vi oss för att de där lilla fröet skulle få ligga kvar ... Har inte riktigt landat i de här ännu men efter kub testet ... om allt ser bra ut då så e våran graviditet officiell, men än då länge är de "hemligt" och så får de vara.
    Varför tror du att ni kommer få negativa kommentarer kring eran 5:a?
    :/
    De finns alltid folk för allt och människor som har åsikter om saker dom egentligen inte har med att göra.
    Som gillar att snoka, snacka och lägga näsan i blöt, så ere och de kommer de alltid att finnas.
    Sköt dig själv och skit i andra är en bra riktlinje
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av -kråkan- Visa inlägg
    Då är vi två som ska få nr 5, visserligen var min planerat men herregud vilken grej, hur känns det, jag skulle nog vara chockad om jag vore du...här gruvar vi hur vi ska berätta för omvärlden att en femma är på G, kommer bli mycket negativa kommentarer men fortfarande är det vi som föder, uppfostrar o försörjer barnen så det angår egentligen hur många vi bakar fram, hur har reaktionerna varit kring din gradvitet?

    Ne de e väll ens egna ensak hur många barn man väljer att sätta till världen.
    Vi har inte gått ut med den ännu, bara de absolut närmsta som vet.
    Vi väntar till efter kub-testet med att gå ut med de.
    Vi va chokade båda 2 ... Pratade mycke fram å tillbaka då vi båda verkligen inte önskade oss flera barn.
    Själv steriliserade jag mig i mars 2014 med metoden Essure som anses vara Liiiite säkrare än de andra metoderna. Var på kontroll så sent som i augusti och allt såg bra ut å där med såklart kört att bli gravid.
    Men 3 på 1000 händer de ju och då ... Så nu tror ja inte att de finns nått annat än avhållsamhet som är säkert
    (har p-piller barn oxå)
    Så ... iaf så bestämde vi oss för att de där lilla fröet skulle få ligga kvar ... Har inte riktigt landat i de här ännu men efter kub testet ... om allt ser bra ut då så e våran graviditet officiell, men än då länge är de "hemligt" och så får de vara.
    Varför tror du att ni kommer få negativa kommentarer kring eran 5:a?
    :/
    De finns alltid folk för allt och människor som har åsikter om saker dom egentligen inte har med att göra.
    Som gillar att snoka, snacka och lägga näsan i blöt, så ere och de kommer de alltid att finnas.
    Sköt dig själv och skit i andra är en bra riktlinje
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    När vi var gravida med nr 4, fick vi jämt höra att denna var verkligen planerat, måste ni göda hela världen osv...men det värsta var när vi skulle in o föda ställde ingen upp som barnvakt, utan vi fick höra själv har ni satt er i situationen så då får ni oxå lösa det. Så tror att det blir snäppet värre den här gången, vi har inte ens berättat för våra närmaste var det tar oerhört mycket energi att försvara sina val o nej har ingen ork med det just nu.
  12. 6
    När vi var gravida med nr 4, fick vi jämt höra att denna var verkligen planerat, måste ni göda hela världen osv...men det värsta var när vi skulle in o föda ställde ingen upp som barnvakt, utan vi fick höra själv har ni satt er i situationen så då får ni oxå lösa det. Så tror att det blir snäppet värre den här gången, vi har inte ens berättat för våra närmaste var det tar oerhört mycket energi att försvara sina val o nej har ingen ork med det just nu.
  13. Medlem sedan
    Apr 2015
    #7
    Trist för er att vara omgiven av negativ energi :/
    Ta vara på de som bryr sig om er å skit i de andra !
  14. 7
    Trist för er att vara omgiven av negativ energi :/
    Ta vara på de som bryr sig om er å skit i de andra !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar