Löparskryt!
Träning
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Löparskryt!

    I förrgår var jag ute och sprang - satte igång och kände att det flöt på jätteskönt och struntade i att titta på klockan. Eftersom det gick lätt så ville jag ha med mig den känslan hem och bestämde mig efter ett par kilometer att det fick räcka med fem kilometer den dagen... När jag kom hem och tittade på tiden hade jag sprungit på 5:33 i snitt per kilometer och sista kilometern hade jag sprungit på 4:59!! Jag som brukar kämpa för att springa kilometern under 6 minuter
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Löparskryt! I förrgår var jag ute och sprang - satte igång och kände att det flöt på jätteskönt och struntade i att titta på klockan. Eftersom det gick lätt så ville jag ha med mig den känslan hem och bestämde mig efter ett par kilometer att det fick räcka med fem kilometer den dagen... När jag kom hem och tittade på tiden hade jag sprungit på 5:33 i snitt per kilometer och sista kilometern hade jag sprungit på 4:59!! Jag som brukar kämpa för att springa kilometern under 6 minuter
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Härligt! Måste vara en bra känsla.
  4. 2
    Härligt! Måste vara en bra känsla.
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Grattis!! Själv springer jag som en snigel just nu, men jag kom åtminstone ut idag, det är jag nöjd med!
    Ha det gott!
  6. 3
    Grattis!! Själv springer jag som en snigel just nu, men jag kom åtminstone ut idag, det är jag nöjd med!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Wow! Det är supersnabbt i min bok! Klart du ska skryta om det!
  8. 4
    Wow! Det är supersnabbt i min bok! Klart du ska skryta om det!
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Härligt, låter som du är på G med allt!
  10. 5
    Härligt, låter som du är på G med allt!
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6
    Gött! Sånt är skönt!
  12. 6
    Gött! Sånt är skönt!
  13. Medlem sedan
    Jul 2021
    #7
    Vissa löpare bär sin sport som en banderoll över bröstet, medan andra inte bryr sig om att någon annan vet hur många mil de sprungit under helgens långlopp.
  14. 7
    Vissa löpare bär sin sport som en banderoll över bröstet, medan andra inte bryr sig om att någon annan vet hur många mil de sprungit under helgens långlopp.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar