Vad har ni under träningstightsen?
Träning
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Vad har ni under träningstightsen?

    Jag hittills ännu hittat några trosor vars sömmar och kanter inte syns. Jag vill inte ha stringtrosor. Vad har ni under och var har ni köpt dem?
  2. 1
    Vad har ni under träningstightsen? Jag hittills ännu hittat några trosor vars sömmar och kanter inte syns. Jag vill inte ha stringtrosor. Vad har ni under och var har ni köpt dem?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Jag har träningstrosor i hipster- eller boxermodell i funktionsmaterial. Vill gärna ha kanten under rumpan eftersom det annars lätt blir en osnygg kant mitt på.
  4. 2
    Jag har träningstrosor i hipster- eller boxermodell i funktionsmaterial. Vill gärna ha kanten under rumpan eftersom det annars lätt blir en osnygg kant mitt på.
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Jag har trosor i hipstermodell för att de är skönast. Inga speciella träningstrosor, men undviker bomull när jag tränar. Struntar faktiskt fullständigt i om man ser en kant

    (och har jag cykelbyxor så är det inga trosor alls som gäller under...)
  6. 3
    Jag har trosor i hipstermodell för att de är skönast. Inga speciella träningstrosor, men undviker bomull när jag tränar. Struntar faktiskt fullständigt i om man ser en kant

    (och har jag cykelbyxor så är det inga trosor alls som gäller under...)
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Struntar helt i om kanter syns. Använder till skilnad från ikwood bomull eftersom undelivet får spel av syntetmaterial, undantaget de teosor jag har i underställsmaterial från fjällräven
  8. 4
    Struntar helt i om kanter syns. Använder till skilnad från ikwood bomull eftersom undelivet får spel av syntetmaterial, undantaget de teosor jag har i underställsmaterial från fjällräven
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Jag använder antingen funktionstrosor (från Craft) som sitter ordentligt under rumpan, eller så har jag inga trosor alls under tightsen.
  10. 5
    Jag använder antingen funktionstrosor (från Craft) som sitter ordentligt under rumpan, eller så har jag inga trosor alls under tightsen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar