Ringsjal
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    Ringsjal

    Har nu köpt en bärsjal, en s.k ringsjal. Mitt förra barn blev buren på vanligt vis eller låg i vagnen.
    Har ni några erfarenheter av ringsjal. för- och nackdelar?
  2. 1
    Ringsjal Har nu köpt en bärsjal, en s.k ringsjal. Mitt förra barn blev buren på vanligt vis eller låg i vagnen.
    Har ni några erfarenheter av ringsjal. för- och nackdelar?
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    var ett tag sen jag var in här så därav detta sena svar på din fråga...
    Haft sjal till alla barnen och även testat ringsjal då jag fick låna en av en vän och testa. Den är lätt använd men om man ska bära längre tid så föredrar jag riktig sjalen som ger bättre avlastning/fördelning av tyngden. Men till och från bilen affären m.m. dvs kortare stunder är den kanon :-)
    har även en bb-tai som är en enklare varint av sjal som jag blivit förstjust i, få se vad lilltjejen kommer att tycka om att bli buren i sjal. Hoppas hon gillar det som de andra har gjort ;-)
  4. 2
    var ett tag sen jag var in här så därav detta sena svar på din fråga...
    Haft sjal till alla barnen och även testat ringsjal då jag fick låna en av en vän och testa. Den är lätt använd men om man ska bära längre tid så föredrar jag riktig sjalen som ger bättre avlastning/fördelning av tyngden. Men till och från bilen affären m.m. dvs kortare stunder är den kanon :-)
    har även en bb-tai som är en enklare varint av sjal som jag blivit förstjust i, få se vad lilltjejen kommer att tycka om att bli buren i sjal. Hoppas hon gillar det som de andra har gjort ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar