2barns mamma sthlm söker vänner.
Träffas där ni bor
  1. locat
    #1

    2barns mamma sthlm söker vänner.

    Hej!

    Jag är en kvinna på 25år, jag har 2 flickor, en på 6år och en på 7månader.
    Jag bor i Spånga, Stockholm.

    Jag vart gravid med min första dotter väldigt tidig ålder, jag var 18.
    och att jag skaffade ett barn passade inte mina vänner, så alla gled i sär.
    Jag har vart ensam nu ett par år (utan vänner då, har ju min man) så jag har blivit lite folkskygg..
    Jag är annars en glad och sprallig tjej som älskar att göra saker o hitta på saker, men har som sagt stängt in mig så mycket att jag nu börjar bli galen här hemma.

    Jag är hemma dygnet runt och skulle verkligen vilja komma ut o träffa folk, få lite vänner att dela med mig av mitt tokiga lilla liv till..

    Någon att ta en fika med nu när det börjar bli så härligt väder?
  2. 1
    2barns mamma sthlm söker vänner. Hej!

    Jag är en kvinna på 25år, jag har 2 flickor, en på 6år och en på 7månader.
    Jag bor i Spånga, Stockholm.

    Jag vart gravid med min första dotter väldigt tidig ålder, jag var 18.
    och att jag skaffade ett barn passade inte mina vänner, så alla gled i sär.
    Jag har vart ensam nu ett par år (utan vänner då, har ju min man) så jag har blivit lite folkskygg..
    Jag är annars en glad och sprallig tjej som älskar att göra saker o hitta på saker, men har som sagt stängt in mig så mycket att jag nu börjar bli galen här hemma.

    Jag är hemma dygnet runt och skulle verkligen vilja komma ut o träffa folk, få lite vänner att dela med mig av mitt tokiga lilla liv till..

    Någon att ta en fika med nu när det börjar bli så härligt väder?
  3. Medlem sedan
    May 2015
    #2
    Hej,
    Jag bor i Järfälla eller Barkarby rättare sagt, det är inte så långt
    Jobbar dock men skulle vara trevlig på kvällar/helger?
  4. 2
    Hej,
    Jag bor i Järfälla eller Barkarby rättare sagt, det är inte så långt
    Jobbar dock men skulle vara trevlig på kvällar/helger?
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3
    Hejsan

    Känner igen mig i din situation verkligen. Jag var 17 år när jag fick min son, som nu hunnit bli 16.
    Gled också ifrån mina vänner när jag blev mamma, dom var ju mitt i att gå gymnasiet och festa när jag började handskas med mamma- problem och blöjbyten och räkningar.
    Svårt att hitta vänner som man har mycket gemensamt med även i vuxen ålder (33) känner jag. Dom flesta föräldrarna i sonens klass är ju mycket äldre än mig och har väldigt annorlunda livserfarenheter. Skulle vara häftigt att träffa någon med liknande erfarenheter, en fika vore kul! Jag bor i Huddinge söder om stan. En fika på söder kanske? Kram /en annan ung morsa
  6. 3
    Hejsan

    Känner igen mig i din situation verkligen. Jag var 17 år när jag fick min son, som nu hunnit bli 16.
    Gled också ifrån mina vänner när jag blev mamma, dom var ju mitt i att gå gymnasiet och festa när jag började handskas med mamma- problem och blöjbyten och räkningar.
    Svårt att hitta vänner som man har mycket gemensamt med även i vuxen ålder (33) känner jag. Dom flesta föräldrarna i sonens klass är ju mycket äldre än mig och har väldigt annorlunda livserfarenheter. Skulle vara häftigt att träffa någon med liknande erfarenheter, en fika vore kul! Jag bor i Huddinge söder om stan. En fika på söder kanske? Kram /en annan ung morsa
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar