Back up-namn
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Back up-namn

    På RUL fick vi veta att det ser ut att bli en till flicka men BM var ju tvungen att lägga till "men jag vågar inte lova nåt" vilket gör att jag känner att vi måste ha ett pojknamn ifall att. Storasyster heter Nellie och blir det en flicka lutar det mot att hon får heta Stella. Men vi har otroligt svårt att hitta ett pojknamn som vi gillar! Jag är lite inne på Casper men det känns inte helt hundra. Vad tycker ni om det namnet och har ni några andra förslag?

    Mina krav är att det ska vara två stavelser och funka på både svenska och engelska.
  2. 1
    Back up-namn På RUL fick vi veta att det ser ut att bli en till flicka men BM var ju tvungen att lägga till "men jag vågar inte lova nåt" vilket gör att jag känner att vi måste ha ett pojknamn ifall att. Storasyster heter Nellie och blir det en flicka lutar det mot att hon får heta Stella. Men vi har otroligt svårt att hitta ett pojknamn som vi gillar! Jag är lite inne på Casper men det känns inte helt hundra. Vad tycker ni om det namnet och har ni några andra förslag?

    Mina krav är att det ska vara två stavelser och funka på både svenska och engelska.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Theo, Neo,
  4. 2
    Theo, Neo,
  5. Medlem sedan
    Sep 2015
    #3
    Jag gillar inte Casper, för jag tänker på kasperdocka. Alltså en marionett, någon som inte har någon egen vilja utan låter andra styra sig. Dessutom en löjeväckande figur, en pajas.

    Peter, David, Jakob, Marcus, Martin, Rickard, Eric...
  6. 3
    Jag gillar inte Casper, för jag tänker på kasperdocka. Alltså en marionett, någon som inte har någon egen vilja utan låter andra styra sig. Dessutom en löjeväckande figur, en pajas.

    Peter, David, Jakob, Marcus, Martin, Rickard, Eric...
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4
    Leon
    Jacob
    Silas
    Elias
    Oscar
    Nicholas
    Matheo
    William
    Wilmer
    Hannes
    Jonah
    Lucas
    Julian
  8. 4
    Leon
    Jacob
    Silas
    Elias
    Oscar
    Nicholas
    Matheo
    William
    Wilmer
    Hannes
    Jonah
    Lucas
    Julian
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar