Andra barnet juli 2015
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Andra barnet juli 2015

    Vilka mer blir tvåbarnsmammor i juli?
  2. 1
    Andra barnet juli 2015 Vilka mer blir tvåbarnsmammor i juli?
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2

    Andra barnet juli 2015

    Jag tillhör inte den här ankomstgruppen men blir tvåbarnsmamma i juni
  4. 2
    Andra barnet juli 2015 Jag tillhör inte den här ankomstgruppen men blir tvåbarnsmamma i juni
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Dubblar det och blir 4:a barnsmamma i juli Välkommen hit, inte mycket fart hä inne men nu närmar det sig BF med stormsteg, jag har 75 dagar kvar nu
  6. 3
    Dubblar det och blir 4:a barnsmamma i juli Välkommen hit, inte mycket fart hä inne men nu närmar det sig BF med stormsteg, jag har 75 dagar kvar nu
  7. Medlem sedan
    Mar 2011
    #4
    Fru Ragge: ojj jag är nervös inför att bli tvåbarnsmamma och du ska få fjärde, hur klarar man av att vara flerbarnsmamma? Jag är orolig om jag ska räcka till för båda och hur vår vardag kommer att se ut, det va 4 år sen jag fick mitt första ( min son 4 år) känns som att jag glömt allt som har med bebisar att göra :S någon som kan ge mig lite råd och tips ? så jag kan lugna ner mig
  8. 4
    Fru Ragge: ojj jag är nervös inför att bli tvåbarnsmamma och du ska få fjärde, hur klarar man av att vara flerbarnsmamma? Jag är orolig om jag ska räcka till för båda och hur vår vardag kommer att se ut, det va 4 år sen jag fick mitt första ( min son 4 år) känns som att jag glömt allt som har med bebisar att göra :S någon som kan ge mig lite råd och tips ? så jag kan lugna ner mig
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Jag tredubblar, väntar nummer sex :P
  10. 5
    Jag tredubblar, väntar nummer sex :P
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar