Bada när man är gravid.
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    Bada när man är gravid.

    Vi pratade om att bada i havet och i sjöar under sista tiden när man är gravid. Det är ngt jag ser fram emot. Att få ligga o flyta o vara lite smidig i havet.

    Men - då sa en kollega till mig att nej det får du inte de sista 6 veckorna. Nu har jag googlat o haft mig. har inte hittat några restriktioner alls om detta. bara om slemproppen har gått och om man har en onormal graviditet. Publika bubbelpooler är kanske inte heller att rekommendera.

    vad säger ni? Har ni hört ngt? vad säger mvc?
  2. 1
    Bada när man är gravid. Vi pratade om att bada i havet och i sjöar under sista tiden när man är gravid. Det är ngt jag ser fram emot. Att få ligga o flyta o vara lite smidig i havet.

    Men - då sa en kollega till mig att nej det får du inte de sista 6 veckorna. Nu har jag googlat o haft mig. har inte hittat några restriktioner alls om detta. bara om slemproppen har gått och om man har en onormal graviditet. Publika bubbelpooler är kanske inte heller att rekommendera.

    vad säger ni? Har ni hört ngt? vad säger mvc?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2

    Bada när man är gravid.

    Jag badade med förra och kommer att göra det nu med
  4. 2
    Bada när man är gravid. Jag badade med förra och kommer att göra det nu med
  5. Medlem sedan
    Apr 2015
    #3
    Citat Ursprungligen postat av 1abarnet Visa inlägg
    Vi pratade om att bada i havet och i sjöar under sista tiden när man är gravid. Det är ngt jag ser fram emot. Att få ligga o flyta o vara lite smidig i havet.

    Men - då sa en kollega till mig att nej det får du inte de sista 6 veckorna. Nu har jag googlat o haft mig. har inte hittat några restriktioner alls om detta. bara om slemproppen har gått och om man har en onormal graviditet. Publika bubbelpooler är kanske inte heller att rekommendera.

    vad säger ni? Har ni hört ngt? vad säger mvc?
    Allt jag läst och hört är att dom rekommenderar att bada för att minska belastning på kroppen framförallt fötterna, är det bara jag som börjar känna fötterna redan? Är i vecka 26.
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av 1abarnet Visa inlägg
    Vi pratade om att bada i havet och i sjöar under sista tiden när man är gravid. Det är ngt jag ser fram emot. Att få ligga o flyta o vara lite smidig i havet.

    Men - då sa en kollega till mig att nej det får du inte de sista 6 veckorna. Nu har jag googlat o haft mig. har inte hittat några restriktioner alls om detta. bara om slemproppen har gått och om man har en onormal graviditet. Publika bubbelpooler är kanske inte heller att rekommendera.

    vad säger ni? Har ni hört ngt? vad säger mvc?
    Allt jag läst och hört är att dom rekommenderar att bada för att minska belastning på kroppen framförallt fötterna, är det bara jag som börjar känna fötterna redan? Är i vecka 26.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar