Studiebesök förlossning/BB
Julibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Feb 2015
    #1

    Studiebesök förlossning/BB

    Hej på er! Idag fick jag gå på studiebesök på förlossningen och BB. Känns lyxigt att få en rundvandring och ställa lite frågor. Sjukhuset jag ska föda på har byggt om sedan jag sist jag födde så allt är verkligen tipptopp, nästa hotellkänsla Har ni anda fått göra besök?

    En fundering, har ni någon annan mötesplats då det verkar vara väldigt sporadiska besök här inne. Jag saknar att få prata med blivande mammor!
  2. 1
    Studiebesök förlossning/BB Hej på er! Idag fick jag gå på studiebesök på förlossningen och BB. Känns lyxigt att få en rundvandring och ställa lite frågor. Sjukhuset jag ska föda på har byggt om sedan jag sist jag födde så allt är verkligen tipptopp, nästa hotellkänsla Har ni anda fått göra besök?

    En fundering, har ni någon annan mötesplats då det verkar vara väldigt sporadiska besök här inne. Jag saknar att få prata med blivande mammor!
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Vad bra med ett sånt studiebesök! Det hade jag velat haft. Aldrig hört talas om det innan. Var någonstans är detta sjukhus?

    Jag är sällan här inne faktiskt, vet inga andra forum direkt
  4. 2
    Vad bra med ett sånt studiebesök! Det hade jag velat haft. Aldrig hört talas om det innan. Var någonstans är detta sjukhus?

    Jag är sällan här inne faktiskt, vet inga andra forum direkt
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Har fött mina andra 3 barn i Gävle men tänker förhoppningsvis föda i Falun den här gången så ska ringa och höra om jag får komma dit och titta och göra mig lite "hemmastad"
    Vi är en stor grupp som är inne på FB men tyvärr så är den gruppen stängd för vidare insläpp men om vi är några stycken som vill är det ju inget som hindrar att vi startar en egen grupp där inne
  6. 3
    Har fött mina andra 3 barn i Gävle men tänker förhoppningsvis föda i Falun den här gången så ska ringa och höra om jag får komma dit och titta och göra mig lite "hemmastad"
    Vi är en stor grupp som är inne på FB men tyvärr så är den gruppen stängd för vidare insläpp men om vi är några stycken som vill är det ju inget som hindrar att vi startar en egen grupp där inne
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar