Halllåååååå
Junibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Halllåååååå

    Hur går det för alla? Om två veckor är vi inne i vår månad

    Själv har jag bf den 4/6 och räknar med att gå över tiden. Har slutat jobba och räknar ner dagarna. Mår hyfsat och pendlar mellan att vara less på att vara gravid och rädd för att vi snart har en till liten bebis i familjen!

    Hur känner ni?
  2. 1
    Halllåååååå Hur går det för alla? Om två veckor är vi inne i vår månad

    Själv har jag bf den 4/6 och räknar med att gå över tiden. Har slutat jobba och räknar ner dagarna. Mår hyfsat och pendlar mellan att vara less på att vara gravid och rädd för att vi snart har en till liten bebis i familjen!

    Hur känner ni?
  3. Medlem sedan
    Nov 2013
    #2
    Pendlar oxå mellan att vara trött på graviditeten och pirr inför att snart ha en liten att ta hand om! 😁 Har en del sammandragningar, vissa gör lite ont. Får väl se om det drar igång snart. Väntar spänt på hur det kommer att bli. 😁
  4. 2
    Pendlar oxå mellan att vara trött på graviditeten och pirr inför att snart ha en liten att ta hand om! 😁 Har en del sammandragningar, vissa gör lite ont. Får väl se om det drar igång snart. Väntar spänt på hur det kommer att bli. 😁
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3

    Halllåååååå

    Ja, vid varje liten känning i magen går tankarna till att det kan vara nåt på gång Är det första barnet för er?
  6. 3
    Halllåååååå Ja, vid varje liten känning i magen går tankarna till att det kan vara nåt på gång Är det första barnet för er?
  7. Medlem sedan
    Nov 2013
    #4
    Ja, vårt första . Från igår är magen i uppror... Inte kul men ändå spännande då jag läst att kroppen kan börja förbereda sig på det viset.
  8. 4
    Ja, vårt första . Från igår är magen i uppror... Inte kul men ändå spännande då jag läst att kroppen kan börja förbereda sig på det viset.
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5

    Halllåååååå

    Aha, spännande när är det beräknat? Vi har bf om 10 dagar (andra barnet) och har börjat få mkt förvärkar nu! känns också bra att det händer nåt men jag vet att det kan hålla på så ett bra tag innan det är dags :P
  10. 5
    Halllåååååå Aha, spännande när är det beräknat? Vi har bf om 10 dagar (andra barnet) och har börjat få mkt förvärkar nu! känns också bra att det händer nåt men jag vet att det kan hålla på så ett bra tag innan det är dags :P
  11. Medlem sedan
    Nov 2013
    #6
    Idag har min slempropp lossnat. Iaf delvis. Och jag får sammandragningar så fort jag ställer mig upp. 😁 Känns ju absolut som att nåt är på g även om det såklart kan dröja innan bebis kommer. Spännande!!
  12. 6
    Idag har min slempropp lossnat. Iaf delvis. Och jag får sammandragningar så fort jag ställer mig upp. 😁 Känns ju absolut som att nåt är på g även om det såklart kan dröja innan bebis kommer. Spännande!!
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7

    Halllåååååå

    Wow
  14. 7
    Halllåååååå Wow
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar