nytillkommen
Decemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    May 2015
    #1

    nytillkommen

    Hej! Väntar första barnet som beräknas komma 8 december, är alltså i vecka 11!
    Känns otroligt spännande men går mest och oroar mig då Jag inte vet vad som väntar
  2. 1
    nytillkommen Hej! Väntar första barnet som beräknas komma 8 december, är alltså i vecka 11!
    Känns otroligt spännande men går mest och oroar mig då Jag inte vet vad som väntar
  3. Medlem sedan
    Apr 2015
    #2
    Hej och välkommen!
    Jag väntar också första barnet som är beräknat till 4 december. Väldigt roligt och nervöst samtidigt
  4. 2
    Hej och välkommen!
    Jag väntar också första barnet som är beräknat till 4 december. Väldigt roligt och nervöst samtidigt
  5. Medlem sedan
    Jun 2015
    #3
    Jag väntar också första barnet 2 december, så spännande och pirrigt. Har ni fått mage än?
  6. 3
    Jag väntar också första barnet 2 december, så spännande och pirrigt. Har ni fått mage än?
  7. Medlem sedan
    Apr 2015
    #4
    Hej! Vad kul
    Jag har märkt mer rundning under naveln nu. Du då?
  8. 4
    Hej! Vad kul
    Jag har märkt mer rundning under naveln nu. Du då?
  9. Medlem sedan
    Jun 2015
    #5
    Hej!
    Jag väntar också första barnet. Det är beräknat till den 9 december. Min mage har börjat bli större under naveln nu senaste veckan. Väntar på att den ska bli rund så att det syns att man är gravid
  10. 5
    Hej!
    Jag väntar också första barnet. Det är beräknat till den 9 december. Min mage har börjat bli större under naveln nu senaste veckan. Väntar på att den ska bli rund så att det syns att man är gravid
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar