Barn i november Göteborg
Novemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Apr 2015
    #1

    Barn i november Göteborg

    Hej! Vi väntar vårt första barn och är beräknat den 11/11. Jag undrar om det finns fler blivande mammor i Göteborg runt den tiden?
  2. 1
    Barn i november Göteborg Hej! Vi väntar vårt första barn och är beräknat den 11/11. Jag undrar om det finns fler blivande mammor i Göteborg runt den tiden?
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Vi väntar vårat 2:a barn 11/11 och bor med i Göteborg!
  4. 2
    Vi väntar vårat 2:a barn 11/11 och bor med i Göteborg!
  5. Medlem sedan
    Jun 2015
    #3
    Hej! Väntar första barnet och bor också i Gbg. Beräknat till 18/11. Tänk att vi kommit ungefär halvvägs! Börjar bli nyfiken på andra blivande föräldrar. 😊.
  6. 3
    Hej! Väntar första barnet och bor också i Gbg. Beräknat till 18/11. Tänk att vi kommit ungefär halvvägs! Börjar bli nyfiken på andra blivande föräldrar. 😊.
  7. Medlem sedan
    Apr 2015
    #4
    Åå vad kul att det finns fler blivande mammor i Göteborg!
    Jag och min sambo är 26 och 25 och har nu fått ett nytt datum på vår lilla prins 4 november.
    Hur mår ni och bebis?
  8. 4
    Åå vad kul att det finns fler blivande mammor i Göteborg!
    Jag och min sambo är 26 och 25 och har nu fått ett nytt datum på vår lilla prins 4 november.
    Hur mår ni och bebis?
  9. Medlem sedan
    Jun 2015
    #5
    Hej!

    Vi väntar vårat andra barn som är planerat den sista november mammagrupper är alltid kul - kanske kan vi planera en träff framöver?

    /Malin
  10. 5
    Hej!

    Vi väntar vårat andra barn som är planerat den sista november mammagrupper är alltid kul - kanske kan vi planera en träff framöver?

    /Malin
  11. Medlem sedan
    Apr 2015
    #6
    Det låter väldigt trevligt Malin, jag träffas gärna
  12. 6
    Det låter väldigt trevligt Malin, jag träffas gärna
  13. Medlem sedan
    Jun 2015
    #7
    I min förra mammagrupp så skapade vi en grupp på Facebook - vad sägs om det?
  14. 7
    I min förra mammagrupp så skapade vi en grupp på Facebook - vad sägs om det?
  15. Medlem sedan
    Jun 2015
    #8
    En facebookgrupp låter som en bra idé. Träffas också gärna framöver.
  16. 8
    En facebookgrupp låter som en bra idé. Träffas också gärna framöver.
  17. Medlem sedan
    Jun 2015
    #9

    Ny grupp

    verkar som om man måste vara vän med iaf en av de som ska ingå i gruppen på Facebook? Eller gör jag fel? Någon som vill testa att lägga till mig så kan jag försöka Malin Stensson
  18. 9
    Ny grupp verkar som om man måste vara vän med iaf en av de som ska ingå i gruppen på Facebook? Eller gör jag fel? Någon som vill testa att lägga till mig så kan jag försöka Malin Stensson
  19. Medlem sedan
    Jun 2015
    #10
    Jag tror att jag lagt till dig som vän nu jag heter Sara Olausson.
  20. 10
    Jag tror att jag lagt till dig som vän nu jag heter Sara Olausson.
  21. Medlem sedan
    Jun 2015
    #11
    Eller nu såg jag att det finns två malin stensson i Gbg.. Får se om det blir rätt.. har du möjligtvis en brygga som bakgrund?
    /sara
  22. 11
    Eller nu såg jag att det finns två malin stensson i Gbg.. Får se om det blir rätt.. har du möjligtvis en brygga som bakgrund?
    /sara
  23. Medlem sedan
    Jun 2015
    #12

    Barn Runt November - Göteborg

    Haha, det tog en stund innan jag fattade att det var någon från den här gruppen som lagt till mig, haha! Trött då kanske😂
    Gruppen är döpt till "Barn Runt November - Göteborg" - leta upp den och försök gå med så godkänner jag alla efterhand kul!
  24. 12
    Barn Runt November - Göteborg Haha, det tog en stund innan jag fattade att det var någon från den här gruppen som lagt till mig, haha! Trött då kanske😂
    Gruppen är döpt till "Barn Runt November - Göteborg" - leta upp den och försök gå med så godkänner jag alla efterhand kul!
  25. Medlem sedan
    Apr 2015
    #13
    Hej!
    Jag kan tyvärr inte hitta denna grupp på Facebook?

    Rebecca
  26. 13
    Hej!
    Jag kan tyvärr inte hitta denna grupp på Facebook?

    Rebecca
  27. Medlem sedan
    Jun 2015
    #14
    Hej!

    Lägg till mig (Malin Stensson) som vän så ska jag lägga in dig

    /M
  28. 14
    Hej!

    Lägg till mig (Malin Stensson) som vän så ska jag lägga in dig

    /M
  29. Medlem sedan
    Jul 2015
    #15
    Hej! Väntar även jag mitt första barn (beräknat sista oktober) och bor i Göteborg

    Hittar inte heller gruppen på Facebook:/
  30. 15
    Hej! Väntar även jag mitt första barn (beräknat sista oktober) och bor i Göteborg

    Hittar inte heller gruppen på Facebook:/
  31. Medlem sedan
    Jun 2015
    #16
    Lägg till mig så hittar jag er !
  32. 16
    Lägg till mig så hittar jag er !
  33. Medlem sedan
    May 2015
    #17
    Hej! hittade precis hit och väntar vårt första barn 6/11. Hakar gärna på er grupp om det är okej?
    / Johanna
  34. 17
    Hej! hittade precis hit och väntar vårt första barn 6/11. Hakar gärna på er grupp om det är okej?
    / Johanna
  35. Medlem sedan
    Jun 2015
    #18
    Det tycker jag att du gör rätt i Johanna!
  36. 18
    Det tycker jag att du gör rätt i Johanna!
  37. Medlem sedan
    Jul 2015
    #19
    Hej !
    Anh heter jag, jag väntar vårt första barn 07/11. Hur hittar jag den grupp på Fb? Jag ser inte länken.
  38. 19
    Hej !
    Anh heter jag, jag väntar vårt första barn 07/11. Hur hittar jag den grupp på Fb? Jag ser inte länken.
  39. Medlem sedan
    Jun 2015
    #20
    Hej Anh!

    Kul!
    Det finns ingen länk - men lägg till mig som vän (Malin Stensson) så lägger jag till dig i gruppen eftersom gruppen är dold så tror jag att det är enda sättet.

    Kram
  40. 20
    Hej Anh!

    Kul!
    Det finns ingen länk - men lägg till mig som vän (Malin Stensson) så lägger jag till dig i gruppen eftersom gruppen är dold så tror jag att det är enda sättet.

    Kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar