Barn i november Göteborg - Sidan 2
Novemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #21
    Hej! Lite sen på bollen, men är gärna med i gruppen. Vi väntar vårt andra barn 9/11 och bor i Eriksberg. Testar att lägga till dig Malin om det är ok?

    /Jennie
  2. 21
    Hej! Lite sen på bollen, men är gärna med i gruppen. Vi väntar vårt andra barn 9/11 och bor i Eriksberg. Testar att lägga till dig Malin om det är ok?

    /Jennie
  3. Medlem sedan
    Jun 2015
    #22
    Absolut! Gör det Jenny!
  4. 22
    Absolut! Gör det Jenny!
  5. Medlem sedan
    Sep 2015
    #23
    Hej på er Mommy to be :-).
    Min man och jag vänta på vårat fösta barnet i november 26, en litet tjej :-D. Själv är jag nervös info födelsen :-s. Hur når ni om det och hur gå er tankar om födelsen ? Det skulle varit trevlig och har en fika time i Göteborg med er :-D. Krama på alla er och grattis för bebis!!!!!
  6. 23
    Hej på er Mommy to be :-).
    Min man och jag vänta på vårat fösta barnet i november 26, en litet tjej :-D. Själv är jag nervös info födelsen :-s. Hur når ni om det och hur gå er tankar om födelsen ? Det skulle varit trevlig och har en fika time i Göteborg med er :-D. Krama på alla er och grattis för bebis!!!!!
  7. Medlem sedan
    Jun 2015
    #24
    Hej

    Vi ska ha vårat andra barn i november och jag kan säga en sak om förlossningen - den är inte så farlig, haha. Visst känns det helt klart, men jag tror det blivit lite väl tilltaget när folk pratar om det. Det kommer ni också tycka. Jag hade lustgas under förlossningen och tycker att det fungerade bra 👌🏼 slappnar du bara av så flyter resten på!
    Grattis till dig också!
  8. 24
    Hej

    Vi ska ha vårat andra barn i november och jag kan säga en sak om förlossningen - den är inte så farlig, haha. Visst känns det helt klart, men jag tror det blivit lite väl tilltaget när folk pratar om det. Det kommer ni också tycka. Jag hade lustgas under förlossningen och tycker att det fungerade bra 👌🏼 slappnar du bara av så flyter resten på!
    Grattis till dig också!
  9. Medlem sedan
    Sep 2015
    #25
    Hej på dig Mstensson😊!
    Det är min fösta barn, så nervositet tyvärr kan jag inte bli av 🙈. Men inåt mig jag vet att allt gå bra 😃. Va roligt att det är inte så långt tills din andra babys kommer till er 🙈👶🏻❤️! Mysigt va?! Vet ni om det är en tjej eller kille? Kram och lycka till för dig 😊🌸
  10. 25
    Hej på dig Mstensson😊!
    Det är min fösta barn, så nervositet tyvärr kan jag inte bli av 🙈. Men inåt mig jag vet att allt gå bra 😃. Va roligt att det är inte så långt tills din andra babys kommer till er 🙈👶🏻❤️! Mysigt va?! Vet ni om det är en tjej eller kille? Kram och lycka till för dig 😊🌸
  11. Medlem sedan
    Jun 2015
    #26
    Ja, väldigt mysigt
    Vi ska få en till liten tjej Ska bli himla mysigt - och mycket jobb, haha!
    Lycka till !
  12. 26
    Ja, väldigt mysigt
    Vi ska få en till liten tjej Ska bli himla mysigt - och mycket jobb, haha!
    Lycka till !
  13. Medlem sedan
    Sep 2015
    #27
    Hej Hej!
    Jag hakar gärna på gruppen, men får barn senare, februari kommer min andra bebis.
    Känner inga mammor i göteborg, hade vart kul o lära känna några Hittar inte gruppen på FB
  14. 27
    Hej Hej!
    Jag hakar gärna på gruppen, men får barn senare, februari kommer min andra bebis.
    Känner inga mammor i göteborg, hade vart kul o lära känna några Hittar inte gruppen på FB
  15. Medlem sedan
    Jun 2015
    #28
    Hej!
    Du är så välkommen så. Lägg till mig - Malin Stensson - på Facebook så lägger jag in dig i gruppen
  16. 28
    Hej!
    Du är så välkommen så. Lägg till mig - Malin Stensson - på Facebook så lägger jag in dig i gruppen
  17. Medlem sedan
    Sep 2015
    #29
    Tack Hoppas jag la till rätt Malin Stensson nu
  18. 29
    Tack Hoppas jag la till rätt Malin Stensson nu
  19. Medlem sedan
    Aug 2015
    #30
    Hej! Jag har bf 15 nov och vill gärna gå med i gruppen. Men Malin det är så många med ditt namn vilken ska man välja?
  20. 30
    Hej! Jag har bf 15 nov och vill gärna gå med i gruppen. Men Malin det är så många med ditt namn vilken ska man välja?
  21. Medlem sedan
    Jun 2015
    #31
    Jag undrar samma sak!!
  22. 31
    Jag undrar samma sak!!
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar