Barn i november i Stockholm?
Novemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Barn i november i Stockholm?

    Halloj!

    Så har jag hittat tillbaka. Väntar nu mitt andra barn, bf 6/11.

    Fick så fin kontakt med några mammor härifrån när jag väntade mitt första barn, mammor jag fortfarande umgås med. Och söker nu "nya" mammor att följa fram till förlossning och sedan kanske kunna umgås med under mammaledigheten.

    Jag bor strax utanför Tumba i södra Stockholm. Någon annan som bor i närheten?
  2. 1
    Barn i november i Stockholm? Halloj!

    Så har jag hittat tillbaka. Väntar nu mitt andra barn, bf 6/11.

    Fick så fin kontakt med några mammor härifrån när jag väntade mitt första barn, mammor jag fortfarande umgås med. Och söker nu "nya" mammor att följa fram till förlossning och sedan kanske kunna umgås med under mammaledigheten.

    Jag bor strax utanför Tumba i södra Stockholm. Någon annan som bor i närheten?
  3. Medlem sedan
    May 2014
    #2
    Hej!
    Väntar första barnet med BF 11/11. Bor i Enskede i Stockholm! Hur gammal är din äldsta och hur gammal är du? Vore kul att hålla kontakt med fler i samma sits. Jag är 29 år
  4. 2
    Hej!
    Väntar första barnet med BF 11/11. Bor i Enskede i Stockholm! Hur gammal är din äldsta och hur gammal är du? Vore kul att hålla kontakt med fler i samma sits. Jag är 29 år
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Min första barn är en son på 21 mån. Själv är jag 34 år. Vore jättekul att hålla kontakten.
    Är det ditt första?
  6. 3
    Min första barn är en son på 21 mån. Själv är jag 34 år. Vore jättekul att hålla kontakten.
    Är det ditt första?
  7. Medlem sedan
    May 2015
    #4
    Väntar barn 3/11. Bor i Sthlm Haninge . Är snart 30 år
  8. 4
    Väntar barn 3/11. Bor i Sthlm Haninge . Är snart 30 år
  9. Medlem sedan
    May 2014
    #5
    Ja, det är vårt första! Det är ett litet IVF-mirakel som kom till efter nästan 2 års ofrivillig barnlöshet, så är innerligt tacksam och nervös inför RUL.
  10. 5
    Ja, det är vårt första! Det är ett litet IVF-mirakel som kom till efter nästan 2 års ofrivillig barnlöshet, så är innerligt tacksam och nervös inför RUL.
  11. Medlem sedan
    Jun 2015
    #6
    Hej! Vad roligt med fler i Stockholmsområdet som ska ha barn i november
    Jag bor i Bergshamra och är 29 år och väntar mitt första barn. Är beräknad till den 29 november men har inte varit på RUL än.
    Glad att jag hittade detta forum, är nämligen den första i min vänskapskrets som skaffar barn så saknar lite att ha någon man kan prata med denna med
  12. 6
    Hej! Vad roligt med fler i Stockholmsområdet som ska ha barn i november
    Jag bor i Bergshamra och är 29 år och väntar mitt första barn. Är beräknad till den 29 november men har inte varit på RUL än.
    Glad att jag hittade detta forum, är nämligen den första i min vänskapskrets som skaffar barn så saknar lite att ha någon man kan prata med denna med
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar