Vår månad är hääär :D
Junibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Vår månad är hääär :D

    Äntligen är det juni och våra små börjar snart ploppa ut! Nån som redan fött?

    Jag har bf på torsdag och längtar ihjäl mig, hoppas bebben vill komma ut snart <3
  2. 1
    Vår månad är hääär :D Äntligen är det juni och våra små börjar snart ploppa ut! Nån som redan fött?

    Jag har bf på torsdag och längtar ihjäl mig, hoppas bebben vill komma ut snart <3
  3. Medlem sedan
    Nov 2013
    #2
    I morse kom vår lilla tjej, 9 dagar innan BF. Från att vattnet gick med en smäll kl 21 igår till ute kl 06.00 idag. Vilken lycka! ❤
  4. 2
    I morse kom vår lilla tjej, 9 dagar innan BF. Från att vattnet gick med en smäll kl 21 igår till ute kl 06.00 idag. Vilken lycka! ❤
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Åh, grattis! Vad härligt Hoppas allt har gått bra och att ni mår bra hela familjen!

    Själv har jag gått två dagar över tiden idag och är otroligt less på det här nu. Vill också få föda!
  6. 3
    Åh, grattis! Vad härligt Hoppas allt har gått bra och att ni mår bra hela familjen!

    Själv har jag gått två dagar över tiden idag och är otroligt less på det här nu. Vill också få föda!
  7. Medlem sedan
    Nov 2013
    #4
    Tack!

    Förstår att du är less. Jag tyckte att de två sista veckorna nu var jobbiga och vill inte tänka på hur det hade känts om jag gått över tiden.
    All styrka åt dig, bebis kommer ju tillslut. 😌 ❤
  8. 4
    Tack!

    Förstår att du är less. Jag tyckte att de två sista veckorna nu var jobbiga och vill inte tänka på hur det hade känts om jag gått över tiden.
    All styrka åt dig, bebis kommer ju tillslut. 😌 ❤
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar